Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش مسافرت‌ها به استان اصفهان گفت: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای ‌مسافران نوروزی باشیم و مسافرانی که از این استان سفر می‌‌کنند، هیچ مشکل امنیتی نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهانو به نقلازپایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری در قرارگاه نورزی پلیس اصفهان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، با تبریک سال جدید و آغاز قرن پانزدهم هجری به استاندار اصفهان، ماموران انتظامی و حاضران در جلسه اظهار داشت: امیدوارم سال جدید مشکلات مرتفع شوند و امنیت مطلوبی شایسته مردم عزیز کشورمان داشته باشیم و بتوانیم در اجرای فرامین فرمانده کل قوا هر آنچه که حضرت آقا از انتظامی کشور انتظار دارند را برآورده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح نوروزی پلیس از 24 اسفند در استان اصفهان آغاز شد و قرارگاه انتظامی نوروزی با حضور روسای پلیس تخصصی و معاونان شروع به کار کرد و روزانه برنامه‌های پلیس با سرخط هایی که از مرکز ابلاغ می‌شود و استان تعیین می‌کند در ارتباط با بهبود روند پیشرفت ماموریت‌ها پیگیری و اجرایی می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: برخی از یگان‌های پلیس با 100 درصد نیرو پای کار آمده‌اند و در بیشتر قسمت‌ها دوسوم نیروها در ماموریت هستند تا ایام نوروز امسال را در امنیت کامل سپری کنیم.

88 ایستگاه بازرسی ویژه نوروز در استان خراسان رضوی ایجاد شدنوروز پیام آور همبستگی و یکپارچگی ایرانیانمدیریت شهری مشهدمقدس امکان اسکان اضطراری 20 هزار زائر در نوروز 1401 را فراهم کرد

وی با بیان اینکه 105 ایستگاه فعال پلیس در استان اصفهان وجود دارد خاطرنشان کرد: 14 ایستگاه امنیت و سلامت در محورهای مواصلاتی در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، 50 ایستگاه فرهنگی ارشادی و اعتقادی و اجتماعی طرح "سلمان محمدی" که 26 ایستگاه آن در اصفهان و دیگر ایستگاه‌ها در شهرستان‌های استان اصفهان با کمک سایر دستگاه‌ها مانند، شهرداری، بسیج، استانداری و مجمع رهروان امر به معروف در ایام نورزو فعال هستند.

 میرحیدری  با بیان اینکه گشت‌های پلیس در تفرجگاه‌ها و زیارتگاه‌ها فعال هستند و با مخلان نظم و امنیت، سارقان و مجرمان مقابله می‌شود خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم و مسافرانی که از این استان عبور می‌کنند یا به این استان سفر می‌کنند هیچ مشکل امنیتی نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه وقوع سرقت‌ها با کاهش روبرو بوده‌ایم، معتادان متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند، در خصوص وضعیت جاده‌ها و تصادفات جاده‌ای متأسفانه در این چند روزه شش نفر از هموطنان در اثر تصادفات جان باختند که بازهم تاکید می شود رانندگان عزیز از عجله و شتاب خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظامی استان اصفهان سال گذشته دو شهید به نام‌های شهید "الله‌دادی" و شهید "احسان نصیری" تقدیم کرد که امیدوارم همه ما بتوانیم مسیر این شهدای گران‌قدر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ن/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه