Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در اولین روز از سال جدید اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از دو مرکز شیرخوارگان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست سنندج بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرکز شیرخوارگان و کودکان تا سه سال 7 نفر و در مرکز کودکان بالای سه تا 12 سال 17 نفر نگهداری می‌شوند.

معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کردستان گفت: در کردستان 14 مرکز نگهداری وجود داردکه 10 مرکز آن در سنندج مرکز استان فعالیت دارند.

شجاعی خاطرنشان کرد: امسال تاکنون 10 کودک برای فرزندخواندگی واگذار شده و در حال حاضر نیز دو کودک قابل واگذاری به فرزندخواندگی است.

استاندار کردستان نیز گفت: این مجموعه خدمت بسیار خوبی ارائه می‌کند اما کمبودهایی هم وجود دارد که به مرور کمبودها و نیازها را برطرف خواهیم کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: به لطف کارکنان این مجموعه به فضایی بسیار خوب و امن و مناسب از هر جهت تبدیل شده است و امیدوارم که این نواقص نیز برطرف شود و فضای بهتری برای این نوزدان و تامین نیازهای آنها باشد.

در جریان این بازدید، استاندار و فرمانده سپاه کردستان ضمن اهدای عیدی به کودکان، از کارکنان این مراکز نیز تجلیل کردند و نماینده مردم سنندج در مجلس نیز قول کمک نقدی به آن دو مرکز داد.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست فرمانده سپاه بیت المقدس استاندار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا ایزدی بعدازظهر شنبه ضمن بازدید از محدوده عمارت خسروآباد سنندج و حضور در جلسه هم‌اندیشی که با حضور، مشاور امور مجلس و استان‌ها، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاون میراث‌فرهنگی و کارشناسان این اداره‌کل در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای ضوابط اختصاصی حریم بناهای تاریخی یکی از نکات حائز اهمیت در حفظ و نگهداری بافت‌های تاریخی است.

مدیرکل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث‌معنوی و طبیعی کشور افزود: باید حریم‌ها را با لحاظ اینکه مردم کمتر دچار آسیب شوند، اصلاح کنیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌های مربوطه به‌ویژه شهرداری سنندج در خصوص بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج عنوان کرد: امیدواریم با اعمال اصلاحات و بازنگری، عرصه و حریم قانونی آثار حفظ شود.

در این جلسه مقرر شد مشاور واجد شرایط و صلاحیت کار در بافت‌های تاریخی تعیین و موضوع در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

عمارت قاجاری خسروآباد در سنندج که با شماره ۱۴۹۱ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بنایی واجد ارزش‌های معمارانه است که به دلیل باغ و بنا در کنار هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

کد خبر 6090228

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر