Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود عسگری مدیر تولید سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» درباره این مجموعه که از شب گذشته قسمت اول آن روی آنتن رفته است به خبرنگار مهر بیان کرد: ما از حدود ۶ ماه قبل، پیش تولید سریال را شروع کرده و روی قصه، انتخاب عوامل و بازیگران تمرکز کردیم. همانطور که می‌دانید پلتفرم‌ها هم این روزها فعال هستند و هم به لحاظ قصه و هم مسائل مالی فضای تولید آن‌ها با سریال‌های تلویزیونی خیلی متفاوت است و با این حال ما سعی کردیم ترکیب عوامل خوب و قابل قبولی برای این مجموعه انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره لوکیشن‌های سریال عنوان کرد: عمدتاً لوکیشن‌های این سریال بکر انتخاب شده است. ما لوکیشن‌هایی در فیلم و سریال‌ها دیده‌ایم که بارها استفاده شده‌اند و حتی مخاطب با دیدن شان آن‌ها را می شناسد اما لوکیشن‌های این سریال فضاهایی جدید هستند و برخی را دکور زدیم.

عسگری اضافه کرد: این سریال سه لوکیشن دارد یکی لوکیشن دفتر شیرین و علی است که یکی از بانک‌ها در اختیار ما قرار داده است. خانه بازیگران و کارگاهی که در آن کارآفرینی می‌شود از دیگر لوکیشن‌های اصلی سریال هستند.

مدیر تولید «دردسرهای شیرین» درباره تم این مجموعه گفت: در این سریال خانواده و سرگرمی ملاک قرار گرفته است. به ویژه مادری که می‌تواند موفق باشد و در عین حال در جامعه هم حضور دارد، دچار مشکلاتی می‌شود اما برای حل آنها می‌جنگد. محوریت این سریال کارآفرینی نیست اما به تولید ملی هم توجه شده است.

وی در پایان درباره این سریال که با فرمتی بالاتر از اچ‌دی تصویربرداری می‌شود، بیان کرد: یکی از چالش‌های ما هزینه است، ما با ۲ دوربین کار می‌کنیم و به صورت ۴k فیلمبرداری می‌کنیم فقط ما اینگونه به نظرم کار می‌کنیم و تهیه‌کننده معتقد است که این سریال باید سال‌ها بماند برای همین با این فرمت کار می‌کنیم که حداقل هزینه را یک برابر و نیم افزایش می‌دهد.

کد خبر 5451385 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی فیلمبرداری شبکه پنج سیما تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی نماهنگ فیلم کوتاه نوروز نوروز 1401 موسیقی پاپ موسیقی نواحی آلبوم موسیقی هنرمندان تئاتر سریال نوروزی برنامه رادیویی شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید

دریافت 6 MB کد خبر 847096 برچسب‌ها سفر - گردشگری مجله توصیه‌های سفر تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • لوکیشن «خانه به دوش» پس از ۲۰ سال
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • زیباترین بهار تهران را در این لوکیشن‌ها ببینید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان