Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد وحیدی وزیر کشور به همراه مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بازدید کردند.

به گزارش ایران آنلاین ، احمد وحیدی وزیر کشور و مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در ابتدای ورودی ستاد از دوربین وی آر بازدید کردند و علی‌اصغر شالبافیان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری کشور در معرفی دوربین وی آر گردشگری گفت: «این دوربین برای نقاط کمتر شناخته‌شده کشور طراحی شده و تاکنون ۳۶ نقطه گردشگری و تفریحی کشور در این دستگاه بارگذاری شده است که اولین نقطه تخت سلیمان در آذربایجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داد: «سعی ما این بود که نقاط ناشناخته مورد تاکید قرار گیرد تا مردم از آن‌ها بازدید و به آن نقاط سفر کنند.»

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از حجم کاری که در کشور اتفاق می‌افتد و معرفی جاذبه‌های گردشگری در استان‌های دیگر گفت و توضیحاتی درباره ۲۳ ارگان تشکیل‌دهنده ستاد مرکزی ارائه داد و گفت: «نیروهای جهادی و جمعیت‌های داوطلب هم در این راه حامی ما بوده‌اند.»

پس از بازدید شالبافیان در جلسه‌ای با وزیر کشور گفت: «امسال بعد از دو سال که مسافرت‌ها به دلیل وجود بیماری کرونا کمتر شده بود با حجم بیشتری از سفرها در نوروز مواجهیم. نوروز امسال اولین دوره فعالیت دولت مردمی بود و تمهیدات کاملی برای مسافران نوروزی اندیشیده شده است. با هماهنگی انجام شده با استاندارهای زیادی صحبت کرده‌ایم و چارچوب‌های فعالیت‌های استانی به اطلاع استاندارهای محترم رسید.»

او ادامه داد: «ستاد خدمات سفر استان‌ها و شهرستان‌ها عملیات را به صورت مستمر انجام داده‌اند. سامان‌دهی وضعیت حمل و نقل، استراحتگاه‌های بین راهی و تمامی آن چیزی که لایق مسافران نوروزی بوده است، انجام شده است. با عنایت وزارت کشور این کارها به خوبی انجام شده و استاندارهای محترم کمال همکاری را با ستاد داشته‌اند.»

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اظهار کرد: «۱۰۸۰ کمیته استانی و شهرستانی برای خدمت به مسافران تشکیل شده و بخشداران و دهیاران هم در این مسیر خدمت همراه ما بوده‌اند تا در ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی پیش رویم. تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و خصوصا وزارت گردشگری به سامانه «ایران من» متصل شده‌اند تا مردم و مسافران نگرانی از بابت رعایت پروتکل‌ها در مراکز معرفی‌شده نداشته باشند. پنج گروه نامحسوس این پروتکل‌ها را بررسی می‌کنند و تلاش بر این بوده که رعایت پروتکل‌ها کاملا انجام شود. »

او در ادامه بیان کرد: «سامانه ۰۹۶۲۹ تلفن گویا و وب‌سایت ستاد است که راه‌اندازی شده و اپراتورها به صورت شبانه‌روزی در مرکز مستقر هستند و سوالات و اطلاعات و شکایات را مورد بررسی قرار می‌دهند و به آن‌ها رسیدگی می‌کنند. توزیع مکانی سفر یکی از کارهای مهم این ستاد بوده است و شهرها و مقاصد کمتر شناخته‌شده به مسافران معرفی شده‌اند. از سازمان هواشناسی کمک گرفتیم تا مسافران با توجه به آب و هوا مقصدها را انتخاب کنند و مستقر شوند.»

شالبافیان ادامه داد: «برخی از استان‌ها مانند تهران، سمنان و البرز به مردم معرفی شدند. مکمل‌های مقاصد را معرفی کردیم و از برخی از شهرهای معرفی‌شده، استقبال خوبی شده است. برای اطمینان از بحث کرونا تمام پروانه‌های بهره‌برداری هتل‌ها کیو آر کد دارند که مراکز اقامتی باید در رویت مسافران قرار دهند تا بتوانند از آن استفاده کنند.»

او در پایان از حضور وزیر کشور در ستاد تشکر کرد و گفت: «کار پرحجمی انجام شده که گزارش کوتاهی از کارهای انجام‌شده ارائه شد.»

 

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر مسافران نوروزی انجام شده وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پس از ۹ سال وقفه نخستین گروه دانشجویان عمره گزار در قالب دو کاروان ۸۵ نفره به سرزمین وحی اعزام شدند.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفته است: عملیات عمره دانشجویی در بازه محدود امسال انجام شد و امروز آخرین کاروان عمره اعزام می‌شود، بعد از اتمام عملیات حج تمتع زائران عادی عمره اعزام می‌شوند که دانشجویان نیز اعزام خواهند شد.

محسن مسلمی گفته است: احتمالاً اعزام دانشجویان مهرماه با شروع دانشگاه‌ها انجام شود رایزنی‌ها و هماهنگی‌ها انجام شده که همه طیف‌های دانشگاهی اعم از دانشجویان دختر و پسر، اساتید و دانشجویان متاهل را دربرمی گیرد.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در سال ۷۶ با یک کاروان استادی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر تنها مجموعه رسمی و متولی اعزام دانشگاهیان به حج و عتبات مقدسه است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها