Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:08:16 GMT

حل مشکلات معیشتی و اقتصادی؛ اولویت پیگیری در سال جدید

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۸۶۹۷

حل مشکلات معیشتی و اقتصادی؛ اولویت پیگیری در سال جدید

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی که از موضوعات جدی و مطالبات رهبری و مردم کشور و استان است پیگیری و در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی جواد قناعت در پیام نوروزی خود ضمن عرض سلام، ارادت و ادب به مردم استان اظهار داشت: قرن جدید را در حالی شروع می‌کنیم که در سال ۱۴۰۰ رخدادهای بزرگی در کشور ایجاد شد، ما انتخابات پرشور خرداد ۱۴۰۰ را داشتیم و به دنبال آن، استقرار دولت مردمی، ولایی و ارزشی را شاهد هستیم، در کنار آن تلخکامی‌هایی مثل ویروس کرونا را در کشور و استان داشتیم و خوشبختانه شاهد حضور پرشور مردم در اهدای کمک‌های مؤمنانه برای کمک و مساعدت به افراد آسیب پذیر در سطح کشور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: انشالله در سال جدید که با لسان مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شعار سال مشخص می‌شود، دولتمردان تمام سعی و تلاش خود را برای اجرایی کردن تمام منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) خواهند کرد و قطعاً از موضوعات جدی که از مطالبات رهبری و مردم عزیز کشور و استان است، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی خواهد بود. 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ما در سال جدید موضوعات جدی استان را پیگیری نموده و در دستور کار خود قرار خواهیم داد، از موضوعات جدی قیمت‌گذاری درست محصولات استراتژیک در حوزه کشاورزی است و نیز پرداختن به موضوع معدن که فقط استخراج ذخایر معدنی و صرف خام‌فروشی نباشد بلکه در کنار آن پروژه‌ها و طرح‌های فرآوری ایجاد شده و توسعه یابد. 

وی عنوان کرد: علاوه بر این برای حل مشکلات جاده‌های مواصلاتی استان و همچنین احداث راه آهن کریدور شمال- جنوب به طور جدی اقداماتی انجام خواهد شد و از همه مهمتر ابرچالش استان و موضوع آب در دستور کار است.

قناعت ادامه داد: ما سعی می کنیم کادرسازی خوبی صورت بگیرد و نیروهای انقلابی، با استعداد، با ظرفیت، کاربلد، دلسوز و مردمی که دلشان برای مردم و استان می‌سوزد، بر مسند امور و در جاهای کلیدی، حساس و مهم قرار گیرند که با یک کار تیمی و در رأس آن تأکید حضرت آیت الله رئیسی و بحث خدمت‌رسانی و کار برای مردم را در دستور کار داشته باشند. 

وی اظهار امیدواری کرد: با استقرار نیروهای جدید و تازه نفس، انشالله بتوانیم چرخ توسعه استان را بیشتر از گذشته به حرکت درآوریم تا  شاهد رشد و ترقی خراسان جنوبی در رقابت با استان‌های دیگر باشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سال 1401 مسایل اقتصادی کشور خراسان جنوبی دستور کار موضوعات جدی حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است