Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی ایران باید نهمین بازی خود در مقدماتی جام جهانی را برابر کره جنوبی در این کشور برگزار کند. این در حالی است که سرمربی پرتغالی کره حساب ویژه ای روی ۳ امتیاز این بازی باز کرده است. او در خصوص این دیدار گفت: «مهم این است که مقدماتی نهایی را به بهترین وجه ممکن به پایان برسانیم و برای این کار باید در هر دو بازی 3 امتیاز کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرمربی پرتغالی خاطرنشان کرد: باید از هر بازی سه امتیاز کسب کنیم تا کارمان با رتبه اول گروه به اتمام برسد. این هدف بزرگ ما برای این دو بازی است."بنتو درباره اضافه شدن سون هیونگ مین به اردو و فرم او در تاتنهام هم گفت: «هر بازیکنی گاهی در طول فصل خوب است و گاهی بد. بدیهی است که سون هیونگ مین بازیکن مهمی برای تیم ما و یکی از بهترین‌هاست.» او ادامه داد: اما مهم‌تر از همه چیز این است که چگونه به‌عنوان یک تیم بازی می‌کنید.»

کره جنوبی بیش از ۱۱سال است که برابر این به پیروزی نرسیده است.

کد خبر 665574 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!

ژسوس می خواهد مهاجم دیگری را جای میتروویچ به خدمت بگیرد.

طرفداری | تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روزهای پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل 22 گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • سرمربی پرتغالی سپاهان پس از مسلمان شدن چه نامی را انتخاب کرد