Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس حاضر نشد به هواداران این تیم درباره ماندن ستاره آرژانتینی بانوی پیر تضمین بدهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتشار شایعه درگیری لفظی پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس با سرمربی خود ماسیمیلیانو آلگری، دلیلی دیگری برای غیرمحتمل‌تر شدن تمدید قرارداد شماره 10 بانوی پیر شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌ام سری A موفق شد میهمان خود تیم سالرنیتانا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد که گل اول این بازی توسط پائولو دیبالا به ثمر رسید. این اولین حضور دیبالا در ترکیب اصلی بانوی پیر پس از چندین هفته دوری از میادین و 2 روز پس از انتشار خبر مشاجره‌اش با آلگری بود.

آلگری پس از بازی تأکید کرد که ماجرای مشاجره‌اش با دیبالا چندان جدی نبوده اما حاضر نشد بابت ماندن این بازیکن ملی‌پوش در یوونتوس تضمین بدهد.

او گفت: رابطه من با پائولو و دیگر بازیکنان خوب است. صحبت بین ما هم چیزی جز تبادل نظر نبود. من همیشه آدم رکی بوده‌ام اما این به صلاح بازیکنانم است و آنها می‌دانند که از حمایت من برخوردار هستند. پائولو یک پسر بچه بود که از پالرمو به یوونتوس پیوست و حالا یک بازیکن فوق‌العاده شده است. ما هیچ مشکلی با او نداریم.

آلگری در ادامه درباره اینکه آیا احتمال دارد دیبالا از ابتدای ماه جولای (با تمام شدن قراردادش) دیگر بازیکن یوونتوس نباشد، تأکید کرد: من نمی‌دانم که آیا او فصل آینده بازیکن یوونتوس خواهد بود یا نه. این مسئله به باشگاه مربوط می‌شود. البته من اغلب اوقات با باشگاه درباره بازیکنان صحبت می‌کنم، نه فقط درباره پائولو که قراردادش رو به پایان است بلکه درباره برناردسکی، دی‌شیلیو، پرین و کوادرادو. وطیفه من این است که در این هفته‌های پایانی فصل کاری کنم که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. من می‌توانم ارزیابی‌ام از عملکرد بازیکنان را به باشگاه ارائه کنم اما زمانی بحث تمدید قرارداد‌ها و خواسته‌های بازیکنان و سایر مسائل پیش می‌آید، دیگر باشگاه با آنها طرف است.

سری A| پیروزی یوونتوس و برتری پرگل رم برابر لاتزیو

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A یوونتوس آلگری سری A یوونتوس آلگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز آرژانتینی یکی از بازیکنان مورد انتقاد چلسی در فصل جاری بوده است. او در زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی منتقل شد.

فرناندز، با این حال، تاکنون نتوانسته ارزش خود را به طرفداران چلسی اثبات کند. او عملکرد بدی نداشته اما این چنین بحثی بین طرفداران وجود دارد که چلسی بدون او بهتر عمل می‌کند، یا حداقل تا زمانی که از او در کنار مویسس کایسدو به صورت همزمان در ترکیب استفاده نشود.

اکنون به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که موجب شده فرناندز نتواند مانند جام جهانی قطر در چلسی بدرخشد، به مصدومیت او مربوط شود. این بازیکن 23 ساله سرانجام پس از شکست 5-0 چلسی توسط آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

این هافبک آرژانتینی اکنون فاش کرده که این مصدومیت شش ماه او را آزار می‌داد. فرناندز در اینستاگرام خود نوشت:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم.

چند هفته پیش درد شروع به شدیدتر شدن کرد و داروها اثری نداشتند. از زمانی که تمرین کردم و با مصدومیت بازی کردم بدتر شد، اما نمی‌خواستم در بازی‌ها شرکت نکنم. هر بار که مجبور شدم با پیراهن چلسی بازی کنم، مثل پیراهن تیم ملی، سعی کردم با وجود همه این‌ها بهترین عملکردم را ارائه دهم اما دیگر طاقت نداشتم.

از پیام‌ها و ابراز محبت همیشگی‌ شما متشکرم. با احترام به همه، به شما قول می‌دهم که قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم."

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی