Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:00:44 GMT

دو سومِ مردم یمن تقریبا چیزی برای خوردن ندارند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۹۱۶۸

دو سومِ مردم یمن تقریبا چیزی برای خوردن ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، کمیته بین المللی صلیب سرخ امروز دوشنبه بیانیه‌ای را در خصوص آخرین اوضاع انسانی یمن صادر کرد. این کمیته نسبت به وخامت اوضاع انسانی در یمن هشدار داد.

بر اساس این گزارش، کمیته بین المللی صلیب سرخ در بیانیه خود تأکید کرده است: بیش از ۲۰ میلیون نفر از مردم یمن معادل دو سومِ جمعیت این کشور، در حال حاضر تقریباً چیزی برای خوردن ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، عبدالعزیز بن حبتور، نخست‌وزیر دولت نجات ملی صنعا در مصاحبه با شبکه المسیره اعلام کرد: به مردم بزرگ یمن که ۷ سال در مقابل تجاوز ایستادگی کردند تبریک می گویم. وی بیان داشت: درآمد مشتقات نفتی یمن توسط یک باند کنترل می‌شود و آن را به بانک سعودی در ریاض منتقل می‌کند.

بن حبتور تاکید کرد: اگر درآمدهای مشتقات نفتی نصیب یمنی‌ها شود ۹۰ درصد مشکلات مانند مسئله حقوق و مشکل مشتقات نفتی و قیمت آنها حل می‌شود.

کد خبر 5451507 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی جنگ 2015 یمن اوکراین روسیه جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین عراق فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا سوریه عربستان سعودی ولادیمیر پوتین لبنان جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس

کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)گزارش داد که تیم پناهندگان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ نشان خاص خود را خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته بین المللی المپیک (IOC) اعلام کرد که تیم پناهندگان برای نخستین بار در المپیک پاریس نشان خود را خواهد داشت و یک قلب در مرکز پرچم وجود دارد.

حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد! + عکس

در بیانیه IOC آمده است: این نشان همه ما را متحد می‌کند. با وجود اینکه همه ما متفاوت هستیم، اما همه ما مجبور شدیم سفری را طی کنیم تا به جایی که هستیم، برسیم. ورزشکاران نماینده کشور خاصی نیستند، آنها نماینده تیم المپیک پناهندگان هستند. داشتن لوگوی خودمان حس تعلق ایجاد می‌کند و به ما این فرصت را می‌دهد که جمعیتی بالغ بر 100 میلیون نفر را نیز نمایندگی کنیم.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود. تیم المپیک پناهندگان شامل 36 ورزشکار خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • (ویدئو) واکنش جالب یک «تنبل» بعد از دیدن بچه گمشده‌اش
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • حساسیت هایی که در نماینده، روشنفکر و مردم نیست