Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد گفت: حدود ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت در بازرسی از واحدی در بازار سپاد مشهد کشف و توقیف شد.

سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: این محموله شامل ۸۶ کارتن و ۶ سبد گوشت مرغ جوجه کبابی شده منجمد به وزن حدودی یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم به تاریخ تولید شهریور ۹۹، ۵۰ کارتن خرده‌گوشت گاوی به وزن حدود یک تن به تاریخ تولید آذر ۹۹ و ۲۵ کارتن گوشت گوسفندی گردن به وزن حدود ۵۰۰ کیلوگرم به تاریخ تولید آذر ۹۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اقلام مذکور از استان خورستان وارد استان ما شده و در سردخانه این واحد متخلف نگهداری شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد خاطرنشان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته محموله از نظر ظاهری غیرقابل مصرف تشخیص داده شد و با حضور گشت دامپزشکی مقرر شد متصدی جهت پیگیری روند پرونده و معدوم‌سازی محموله کشف شده به دامپزشکی شهرستان مشهد مراجعه نماید.

نصری سرآسیا به شهروندان و زائرین اطمینان خاطر داد و گفت: گشت‌های بازرسی محصولات کشاورزی شهرستان مشهد در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی از کشتارگاه‌ها تا مراکز خرده‌فروشی در حال گشت‌زنی و اعمال قانون هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی وی افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ آماده دریافت شکایات عرضه کالاهای اساسی کشاورزی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جهاد كشاورزي گوشت مرغ گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب