Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: یک سرباز حین خدمت براساس انگیزه نامعلوم، متأسفانه ۴ سرباز هم خدمتی خود را در یکی از پادگان‌های منطقه دوم دریایی سپاه با ضرب گلوله کشت. - اخبار استانها -

سرهنگ غلامحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربوشهربا اشاره به وقوع حادثه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: بامداد یکشنبه اول فروردین در یکی از پادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ، یک سرباز حین خدمت بر اساس انگیزه نامعلوم ، متأسفانه 4 سرباز هم خدمتی خود را با ضرب گلوله کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان بسیجی بندر امام خمینی(ره) با ضرب گلوله سارقان و اشرار مسلح آسمانی شدعامل قتل‌های خانوادگی کنگان با ضرب گلوله پلیس از پای درآمدقتل در کرمانشاه به‌خاطر خوردن شکلات/ دستگیری قاتل در سریعترین زمان

حسینی درباره نحوه دستگیری قاتل افزود: پلیس در یکی از ایست‌های بازرسی با قاتل درگیر شده و گروگان را آزاد کرده اما فرد قاتل بر خودروی دیگری سوار شده و تحت تعقیب است.

رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: پرونده قضایی این قاتل برای روشن شدن ماجرا و سیر مراحل قانونی در حال رسیدگی و بررسی است.

وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتولین و تاکید مجدد بر دستگیری قاتل   گفت: هموطنان گرامی اخبار مرتبط به این حادثه را صرفاً از طریق رسانه‌های معتبر دنبال کنند و به شایعات و اخبار کذب توجه نداشته باشند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ضرب گلوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم