Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@18:51:37 GMT

انواع روش حذف فالوور فیک/ نکات ضروری که باید بدانید

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۹۵۶۷

انواع روش حذف فالوور فیک/ نکات ضروری که باید بدانید

آفتاب‌‌نیوز :

تقریباً همه افراد چند فالوور غیرفعال اینستاگرام دارند - مشکل اینجاست که آن‌ها می‌توانند به شانس شما برای کسب درآمد به عنوان یک تأثیرگذار آسیب جدی وارد کنند. گاهی اوقات، فالوور‌های تقلبی اتفاق می‌افتد -، اما افراد زیادی برای اضافه کردن چند فالوور اضافی به حساب خود پول پرداخت کرده اند.

برای هر کسی که امروز می‌خواهد جدی گرفته شود، خرید فالوور‌های جعلی ایده بدی است –، اما همیشه اینطور نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که اینستاگرام نسبتاً جدید بود، صرف مقداری پول نقد برای افزایش تعداد فالوور‌های شما، قدرت و جذابیت آنی را به همراه داشت – بنابراین حساب‌های زیادی وجود دارد که تعداد فالوور‌های غیرفعال یا ربات آن‌ها بیشتر از حد معمول است. چه در گذشته فالوور خریداری کرده باشید - یا به تازگی تعداد زیادی فالوور غیرفعال در اینستاگرام انتخاب کرده باشید، ما به شما کمک می‌کنیم تا همه چیز را درست کنید؛ و بهترین ربات را برای حذف فالوور فیک در سایت مارکتر‌ها پیدا کنید

این راهنما تعدادی از نکات مفید را پوشش می‌دهد، از جمله: چرا فالوور‌های غیرفعال در اینستاگرام خبر بدی برای برند‌ها هستند؟ چگونه فالوور‌های غیرفعال خود را در اینستاگرام پیدا کنیم؟ چگونه از شر فالوور‌های به صورت روح خلاص شویم؟

وقتی خواندن متن را تمام کردید، متوجه خواهید شد که چه کاری باید انجام دهید تا مطمئن شوید حساب شما دقیقاً همان چیزی است که برند‌ها ها به دنبال آن هستند.

فالوور روح در اینستاگرام چیست؟

در اینستاگرام، فالوور‌های روح، کاربران جعلی یا غیر فعالی هستند که با هیچ یک از محتوایی که شما ایجاد می‌کنید مشارکت نمی‌کنند به طور کلی، این حساب‌ها توسط برنامه‌ای به نام ربات ایجاد شده‌اند - نرم‌افزاری که به‌طور خودکار مراحل ثبت‌نام اینستاگرام را طی می‌کند تا پیام‌های اسپم و نظرات را برای سایر کاربران ارسال کند.

بیشتر اکانت‌های جعلی به راحتی قابل تشخیص هستند. آن‌ها معمولاً نام‌هایی دارند که بی‌معنی هستند - اغلب با اعداد هستند؛ و وقتی به نمایه نگاه می‌کنید، معمولاً تعداد فالوور‌های بسیار کم را می‌بینید -، اما آن‌ها معمولاً تعداد زیادی حساب را دنبال می‌کنند.

البته، این فقط اعداد نیستند که صحبت می‌کنند. محتوای آن‌ها معمولاً بی کیفیت است یا به وضوح از سایر حساب‌های قانونی دزدیده شده است - و همه محتوای آن‌ها معمولاً لایک یا نظر بسیار کمی دارد.

با این حال، حساب‌های ربات تنها مواردی نیستند که باید مراقب آن‌ها باشید. گاهی اوقات، در تلاش برای جذب فالوور‌های بیشتر، صاحبان اکانت رمز عبور خود را به اسپمر‌ها تحویل می‌دهند - که سپس نمایه را جک می‌کنند. تشخیص این حساب‌های جک شده دشوارتر است –، اما اگر تغییر ناگهانی از تصاویر معمولی به پست‌های تبلیغاتی مشاهده کردید، نشانه خوبی است که اکنون یک حساب اسپم است.

هر حسابی که صرفاً برای افزایش تعداد یا توزیع هرز نامه ایجاد شده باشد، خبر بدی است، و اگر می‌خواهید از حساب خود برای کار با مارک‌های معتبر استفاده کنید، بدون آن‌ها بهتر است.

فالوور روح در اینستاگرام چیست؟

چرا فالوور‌های ارواح در اینستاگرام برای برند‌ها هزینه می‌کنند؟

طبق گزارش یک شرکت بین المللی امنیت سایبری، در سال ۲۰۱۹ حدود ۶.۹ میلیارد پوند (۸.۵ میلیارد دلار) برای بازاریابی تأثیرگذار در سراسر جهان هزینه شده است. نویسندگان گزارش محاسبه کردند که ۱۵ درصد از مخاطبانی که پست‌هایی را که برند‌ها برای آن پول پرداخت کرده‌اند، «دیدند» در واقع حساب‌های ربات بودند - به این معنی که بیش از ۱ میلیارد پوند (۱.۲ میلیارد دلار) از این بودجه برای فالوور‌های جعلی از دست رفت.

برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ برای یک برند معنا پیدا کند، باید نشان دهنده بازگشت سرمایه (ROI) قوی باشد – اساساً باید از فروش انجام شده از طریق تأثیر گذاران پول بیشتری نسبت به هزینه تبلیغات در وهله اول ایجاد کند.

این برای اینفلوئنسر به معنای دو چیز است. اولاً، اگر به نظر می‌رسد که شما فالوور‌های جعلی دارید (یا تا به حال داشته اید) برند‌ها در مورد کار با شما بسیار محتاط خواهند بود. ثانیاً، اگر فالوور‌های تقلبی مشکلی باشند که اینفلوئنسر‌ها در حساب‌های خود به آن رسیدگی نمی‌کنند، پس از آن اینفلوئنسر مارکتینگ به سرعت از محبوبیت خود کاسته می‌شود - در را به روی فرصت شما برای کسب درآمد آنلاین می‌بندد.

چگونه فالوور‌های اسپم اینستاگرام را متوقف کنیم؟

قبل از اینکه نحوه بررسی فالوور جعلی و خلاص شدن از شر حساب‌های روح را توضیح دهیم، بهتر است مطمئن شوید که کاری انجام نمی‌دهید که باعث جذب اکانت‌های اسپم جدید شود.

فالوور نخرید

شاید گفتن این یک چیز بدیهی باشد -، اما سریعترین راه برای بدست آوردن فالوور‌های ارواح با کیفیت پایین، پرداخت هزینه برای آنهاست.

فریب نخورید که اگر برای خرید آن‌ها ثبت نام کنید، هرگز دنبال کننده‌های قانونی خواهید داشت - و در این توهم نباشید که می‌توانید نوع فالوور‌های دریافتی خود را مشخص کنید.

لایک یا کامنت نخرید

برای خلاص شدن از شر آن فالوور‌های جعلی آماده اید؟

اگر می‌خواهید خود را تا حد امکان برای همکاری‌های احتمالی جذاب کنید، پاکسازی فالوورهایتان یک الزام مطلق است –، اما هشدار دهید، هیچ میان‌بر واقعی وجود ندارد که به اندازه بالا زدن آستین‌ها و انجام آن کار خودتان مؤثر باشد.

در مورد برنامه‌هایی که به طور خودکار فالوور‌های روح را در اینستاگرام لغو می‌کنند

برنامه‌های فالوور ارواح وجود دارند که قول می‌دهند به شما کمک کنند فالوور‌های جعلی اینستاگرام را حذف کنید -، اما مهم است که هر برنامه و سایت شخص ثالثی که استفاده می‌کنید به عنوان یک راهنمای تقریبی استفاده شود.

چگونه برای همیشه از شر فالوور‌های ارواح/جعلی در اینستاگرام خلاص شویم؟

بهترین راه برای لغو فال کردن فالوور‌های روح اینستاگرام این است که از طریق لیست فالوور‌های خود به صورت سیستماتیک کار کنید. این کار وقت گیر است -، اما شما را ۱۰۰ ٪ مطمئن می‌کند که نمایه شما کاملاً پاک شده است.

ما چک لیست «چگونه از شر فالوور‌های اسپم در اینستاگرام خلاص شویم» جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می‌کند بهترین کار ممکن را انجام دهید:

مرحله ۱: یک قلم و کاغذ بردارید - یا یک یادداشت را در تلفن خود باز کنید. اگر فالوور‌های زیادی دارید، باید بدانید که اگر (به ناچار!) هنگام کار کردن در لیست خود حواس شما پرت شد، باید بدانید که به کجا رسیده اید.

مرحله ۲: بین دنبال کنندگان خود حرکت کنید. بدیهی است که می‌توانید افرادی را که می‌شناسید یا افرادی که مرتباً با آن‌ها در ارتباط هستید نادیده بگیرید -، اما بهتر است مشخصات افرادی را که با آن‌ها آشنایی ندارید بررسی کنید. عوامل کلیدی را که باید مراقب آن‌ها باشید را به خاطر بسپارید:

نامها/دسته‌های اینستاگرام که معنی ندارند یا حاوی اعداد زیادی هستند اکانت‌هایی با فالوور کم، اما تعداد فالوور بالا محتوای با کیفیت پایین – یا محتوایی که به نظر می‌رسد ناگهان هرزنامه شده است عدم مشارکت - تعداد لایک‌ها و نظرات کم در پست‌های آن‌ها

مرحله ۳: حذف کنید. این ایده خوبی است که با احساسات خود در مورد ربات بودن یا نبودن یک حساب پیش بروید – اگر چیزی درست به نظر نمی‌رسد، احتمالاً اینطور نیست. به یاد داشته باشید، به اعداد و ارقام دل نبندید – این کیفیت است که اهمیت دارد.

اگر مستقیماً از لیست فالوور‌های خود حذف می‌کنید، فقط دکمه "حذف" را فشار دهید و سپس انتخاب خود را در پنجره پاپ آپ تأیید کنید، کار انجام می‌شود. اگر می‌خواهید فالوور را از نمایه خود حذف کنید، باید روی ۳ نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و سپس از پنجره بازشو گزینه «حذف فالوور» را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید فرق فالوور روح، فیک و واقعی را در سایت مخاطب (mokhatab.org) دنبال کنید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فالوور اینستاگرام تبلیغات فالوور های جعلی تعداد فالوور آن ها معمولا حساب ها برند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته

برای اینکه در یک هفته لاغر شوید و به تناسب اندام برسید، باید به برخی نکات توجه داشته باشید. این نکات شامل تغییر در سبک زندگی و عادت‌ها، تغییر رژیم غذایی و تغییر در برنامه‌های ورزشی هستند. البته توجه داشته باشید که نباید به صورت فشرده عمل کنید. 

به عنوان مثال برنامه‌های غذایی فشرده نتایج معکوس دارند و چندان برای سلامتی مناسب نیستند. در ادامه برخی نکات را برای شما بیان می‌کنیم.

تغییر سبک زندگی

به گزارش فیت کلاب، برای لاغری در یک هفته، باید تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید. عادت‌های روزانه تاثیر قابل توجهی بر تناسب اندام و کاهش وزن دارند. به عنوان مثال برخی عادات نامناسب مانند سیگار کشیدن یا عدم تحرک طی روز، بر متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما تاثیرگذار هستند. در نتیجه باید این عادات نامناسب را اصلاح کنید و سبک زندگی سالمی را برای خود انتخاب کنید. 

تعیین اهداف مناسب 

یکی دیگر از بهترین نکات برای لاغری در یک هفته، تعیین اهداف مناسب است. سعی کنید اهداف واقع گرایانه و قابل قبول داشته باشید. برخی افراد انتظارات غیر واقع گرایانه دارند. به عنوان مثال تصمیم می‌گیرند در یک هفته ۱۵ کیلو کاهش وزن داشته باشند. اما واقعاً چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ 

هدف شما باید به گونه‌ای باشد که به سلامت جسمانی شما آسیب نرساند. به عنوان مثال، می‌توانید طی یک هفته بین یک الی دو کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید. اما کاهش وزن بیشتر از ۴ الی ۶ کیلوگرم توصیه نمی‌شود. زیرا ممکن است بدن شما در معرض بروز مشکلاتی مثل سوء تغذیه و کمبود مواد مغذی قرار گیرد.

سرعت مصرف غذا 

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، سرعت مصرف غذا است. سریع غذا خوردن آسیب بسیار زیادی به بدن وارد می‌کند و باعث افزایش وزن می‌شود پس پیشنهاد می‌کنیم برای هر وعده غذایی بین ۱۵ الی ۲۰ دقیقه زمان بگذارید. 

غذا را به خوبی بجوید و عجله نکنید. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد، جویدن کامل غذا به کاهش وزن و تناسب اندام کمک می‌کند. علاوه بر این سریع غذا خوردن باعث پرخوری می‌شود. زیرا در این حالت، معده نمی‌تواند سریعا پیام‌های سیری را برای مغز ارسال کند.

کاهش کالری دریافتی 

یکی از مهم‌ترین مسائل برای لاغری در یک هفته، کاهش کالری دریافتی است. بهتر است در هر وعده مقدار کمتری غذا مصرف کنید. اخیراً یک مطالعه نشان داد که ارتباط مستقیم بین افزایش وزن و کشیدن غذای بیشتر در بشقاب وجود دارد. بنابراین بهتر است مقدار کمی غذا در بشقاب بریزید و همان مقدار را میل کنید.

 حتی نباید در مصرف غذاهای سالم نیز زیاده‌روی کنید. پیشنهاد می‌کنیم غذاهای پر حجم و کم کالری را انتخاب کنید. به عنوان مثال سبزیجات و میوه‌ها حجم زیادی دارند و باعث پر شدن معده می‌شوند. در عین حال دارای مقدار کمی کالری هستند و باعث افزایش وزن نمی‌شوند.

جلو تلویزیون غذا میل نکنید 

یکی از عادات غذایی نامناسب که باعث افزایش وزن می‌شود، مصرف غذا جلوی تلویزیون است. این کار باعث می‌شود تا صرفاً روی فیلم تمرکز کنید و توجه به غذا نداشته باشید. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد، مصرف غذا در مقابل تلویزیون باعث پرخوری می‌شود. برای لاغری در یک هفته، باید برخی از این عادات را تغییر دهید و از مصرف غذا در مقابل تلویزیون خودداری کنید. 

از قانون ۸۰/۲۰ پیروی کنید 

این قانون بهترین گزینه برای کاهش وزن و لاغر شدن است. در این قانون، ۸۰ درصد رژیم غذایی شما باید شامل خوراکی‌های سالم و مقوی باشد. ۲۰ درصد باقیمانده باید شامل غذاهای مورد علاقه و دلخواه باشد. 

لاغر شدن در یک هفته با ورزش امکان پذیر است؟

اگر فعالیت‌های ورزشی به شکل مناسبی انجام شوند، تاثیر بسیار زیادی بر لاغری خواهند داشت. پژوهش‌های انجام شده نشان می‌دهد، ورزش کردن به شما کمک می‌کند تا وزن خود را به سرعت کاهش دهید و به تناسب اندام برسید. 

برخی از ورزش‌های هوازی مانند دویدن، پیاده روی، شنا و دوچرخه سواری، بهترین گزینه برای لاغر شدن در یک هفته هستند. علاوه بر این، فعالیت‌های ورزشی هوازی باعث افزایش ضربان قلب، افزایش متابولیسم و تجزیه چربی‌های اضافی بدن می‌شوند. 

اهمیت ورزش برای لاغری در یک هفته 

برخی تمرینات مانند رقص، دویدن و پرش بدون طناب، تاثیر بسیار زیادی بر تناسب اندام دارند. اگر تمایل برای انجام دادن این ورزش‌ها ندارید، پیشنهاد می‌کنیم پیاده‌روی را امتحان کنید. پیاده‌روی یک ورزش هوازی ساده و سبک برای تجزیه چربی‌های اضافی بدن است. می‌توانید محیط‌های مختلف مثل پارک یا حیاط را برای پیاده‌روی انتخاب کنید.

 در کنار این ورزش، می‌توانید تمرینات قدرتی با وزنه انجام دهید. این تمرینات باعث افزایش حجم عضله می‌شوند. اگر به برنامه ورزشی نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم از مربیان ورزش کمک بگیرید. این افراد به شما کمک می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید و طی بازه زمانی کوتاهی لاغر شوید.

رژیم غذایی مناسب برای لاغری در یک هفته 

سوال مهمی که برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود، این است که چه بخوریم تا در یک هفته لاغر شویم؟ توجه به رژیم غذایی اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه بهترین نکات غذایی برای لاغر شدن در یک هفته را برای شما بیان می‌کنیم: 

سبزیجات سالم 

میزان مصرف سبزیجات چربی‌های سالم و پروتئین بدون چربی را افزایش دهید. وعده‌های غذایی باید به گونه‌ای تنظیم شوند که حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین، چربی‌های سالم و مقدار بسیار کمی کربوهیدرات باشند. بهتر است بیشتر از ۲۰ تا ۵۰ گرم کربوهیدرات طی روز مصرف نکنید.

 اما به طور کلی، می‌توانید برای تعیین مقدار کربوهیدرات مصرفی با متخصص تغذیه مشورت کنید. علاوه بر این، نباید خود را به تعداد کمی از غذاها محدود کنید. می‌توانید طیف گسترده‌ای از غذاهای سالم را به رژیم خود اضافه کنید و از برنامه خود لذت ببرید.

سبزیجاتی که حاوی مقدار کمی کربوهیدرات هستند را به رژیم خود اضافه کنید. برخی از این سبزیجات شامل کلم بروکلی، گل کلم، اسفناج، کلم پیچ، چغندر، کاهو، خیار و کرفس هستند. بهتر است سبزیجات را به صورت بخارپز شده میل کنید. نیازی به سرخ کردن سبزیجات نیست. زیرا سرخ کردن سبزیجات، بخشی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان موجود در آن‌ها را از بین می‌برد. 

مصرف پروتئین 

برخی از منابع غذایی پروتئینی سالم شامل سفیده تخم مرغ، سویا و مرغ هستند. علاوه بر این می‌توانید ماهی‌هایی مانند ماهی سالمون، قزل آلا و صدف‌هایی مثل میگو و خرچنگ را به رژیم خود اضافه کنید. این ترکیبات  سرشار از پروتئین هستند. ماست یونانی بدون چربی هم گزینه مناسبی برای جذب پروتئین است. 

چربی های سالم 

برخی از منابع چربی سالم شامل آووکادو، آجیل، روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن آووکادو هستند. این چربی‌های سالم را به رژیم خود اضافه کنید. این مواد غذایی گزینه‌های بهتر و سالم‌تری نسبت به چربی‌های اشباع شده هستند.

کاهش مصرف شیرینی 

از مصرف بیش از حد شیرینی و شکلات خودداری کنید. زیرا این ترکیبات حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات هستند. شیرینی و شکلات باعث افزایش ترشح انسولین می‌شوند. این هورمون برای ذخیره چربی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

به همین دلیل برای افرادی که رژیم‌های لاغری را دنبال می‌کنند، چندان مناسب نیست. زمانی که سطح انسولین بدن کاهش یابد، فرایند تجزیه چربی آغاز می‌شود. این مسئله به بهبود عملکرد کلیه و دفع سدیم اضافی از بدن کمک می‌کند. 

کاهش مصرف خوراکی ناسالم 

از مصرف خوراکی‌های ناسالم که سرشار از نشاسته و کربوهیدرات هستند، خودداری کنید. برخی از این خوراکی‌ها شامل چیپس، پفک و مواردی مانند این هستند. علاوه بر این، پیشنهاد می‌کنیم مصرف خوراکی‌های چاق کننده مانند نوشابه، آبنبات و مواردی مانند این را کاهش دهید. 

کاهش مصرف چربی حیوانی 

تا حد امکان از مصرف چربی‌های حیوانی خودداری کنید. این چربی‌ها در گوشت قرمز و گوشت گاو یا بره وجود دارند. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد، چربی‌های حیوانی باعث افزایش وزن و کاهش متابولیسم بدن می‌شوند. این مسئله تاثیرات نامطلوبی بر هضم غذا دارد. 

مصرف قند طبیعی 

قندهای طبیعی را به رژیم خود اضافه کنید. این مواد غذایی گزینه‌های بهتری نسبت به قندهای مصنوعی هستند. به عنوان مثال می‌توانید میوه‌هایی مانند تمشک، زغال‌اخته و توت فرنگی مصرف کنید. به جای اینکه هنگام صرف صبحانه از شکر استفاده کنید، می‌توانید عسل مصرف کنید.

اهمیت برنامه ریزی برای لاغری طی یک هفته 

یک برنامه غذایی ۷ روزه داشته باشید. لیست برنامه غذایی برای لاغری باید شامل وعده‌های غذایی اصلی و وعده‌های غذایی کوچک باشد. وعده‌های غذایی کوچک در میان وعده‌های غذای اصلی مصرف می‌شوند. برنامه شما باید به گونه‌ای باشد که هر روز در زمان‌های مشخصی غذا مصرف کنید. 

به هیچ وجه وعده‌های غذایی خود را حذف نکنید. مصرف حدود ۱۴۰۰ کالری طی روز همراه با انجام فعالیت‌های ورزشی، به کاهش وزن کمک می‌کند. وجود یک برنامه غذایی برای رسیدن به موفقیت و تناسب اندام ضروری است. 

حتی اگر قصد دارید در بازه زمانی یک هفته لاغر شوید، باز هم باید به وعده صبحانه توجه داشته باشید. صبحانه اهمیت بسیار زیادی برای تناسب اندام دارد. سعی کنید یک صبحانه کوچک و سرشار از پروتئین مصرف کنید. پروتئین انرژی مورد نیاز بدن شما را فراهم می‌سازد و از افت قند خون جلوگیری می‌کند. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است