Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این کنفرانس گفت، نیروهای مسلح تجهیزاتی را برای عملیات نظامی ویژه در قالب روند "شکست محاصره" آماده کرده‌اند. نیروهای مسلح دست بسته نخواهند ماند و تبعات جنایت محاصره معیشتی مردم یمن را دنبال خواهند کرد.

به گزارش المیادین، وی افزود: دشمن باید عملیات ویژه بیشتری را از ما انتظار داشته باشد که ممکن است اهداف جدیدی از جمله پایتخت‌های کشورهای متجاوز و مهمترین تاسیسات حیاتی آنها را در برگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما عهد می‌بندیم که هشتمین سال شاهد عملیات نظامی ویژه خواهد بود.

سریع اظهار داشت: نیروهای مسلح عملیات آزمایشی با سلاح‌های ویژه جدیدی که طی مرحله آینده وارد نبرد خواهد شد را انجام خواهند داد. مردم یمن دفاع از خاک خود، حاکمیت و استقلالشان را به هرقیمتی ادامه خواهند داد.

وی گفت: نیروهای مسلح در سایه تجاوز و محاصره جهش‌های ویژه‌ای را رقم زدند. عملیات شناسایی ما شامل خلیج عدن و باب المندب و غیره بود و فراتر از آن هم خواهد رفت. نیروی هوایی ما در سال گذشته دامنه عملیات خود را تا کل خاک عربستان و امارات گسترش داد. نیروی موشکی ما انبار استراتژیکی دارد که برای توسعه آن تلاش می‌کند و صد درصد به دانش بومی متکی است.

وی گفت: ما بالغ بر ۱۳۲۰۸ عملیات نظامی طی هفت سال از تجاوز ائتلاف عربی انجام دادیم. دشمنی که امروز حرف از صلح می‌زند بیش از هفت سال است که برای تجزیه و از هم پاشیدن این کشور تلاش کرده است. ما دستاوردهای تاریخی خود را حفظ می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نیروهای مسلح یمن سلاح جدید جنگ یمن نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • عملیات یمن علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی
  • یمن عملیات اخیر خود علیه ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را تشریح کرد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان