Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

داریوش امانی روز دوشنبه در حاشیه سفر به استان کرمان در جمع رسانه ها افزود: امسال گشت‌های راهداری را در محورهای ارتباطی کشور داریم و یکهزار و ۲۰۰ نفر در این بخش در خدمت مسافران نوروزی هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قبل از عید نوروز اقدامات زیادی برای رفاه مسافران نوروزی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: خط کشی، روشنایی، فعالیت‌های عمرانی در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی برنامه ریزی شده و این اقدامات طبق برنامه زمانبندی پیش رفته و اجرا شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار نیروی راهداری سازمان راهداری و حمل جاده ای با ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو نیمه سنگین، سنگین و سبک ۲۴ ساعته در محورهای ارتباطی کشور به مسافران نوروزی خدمات می دهند.

امانی افزود: با توجه به اینکه در بخش حمل و نقل پیش بینی می‌شود ازدیاد جمعیت داشته باشیم، برنامه ریزی در بخش ناوگان عمومی و اتوبوس انجام شد و ناوگان ما در محورهای با تردد بیشتر از جمله مشهد، استان های جنوبی کشور و حوزه اردوهای راهیان نور بیشترین خدمات دهی را دارند.

وی با بیان اینکه غیر از ۲ سه راه فرعی اکنون تمامی محورهای اصلی کشور باز است گفت: برف سنگینی در اردبیل باریده اما بیشتر محورهای این استان باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با همراهی معاون راههای فرعی و روستایی و معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان امروز پس از ادای احترام به شهدا و زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از مراحل ساخت راهدارخانه مرکزی کرمان، پایانه حمل بار و مسافر کرمان بازدید کردند و پس از آن راهی استان هرمزگان شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رسانه مسافران نوروزی تین سازمان راهداری و حمل و نقل نوروز مسافران وزیر راه و شهرسازی خودرو بخش حمل و نقل اتوبوس اردوهای راهیان نور راه و شهرسازی معاون حمل و نقل جاده ای مسافران نوروزی مسافران نوروزی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد

معاون راهداری جنوب استان کرمان، گفت: به علت عملیات انفجار در محور دولت‌آباد - بحرآسمان این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است. - اخبار استانها -

اکبر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه هفته گذشته بارش‌های شدید و وقوع سیلاب را در جنوب استان کرمان داشتیم، اظهار داشت:  بازگشایی همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی جنوب استان کرمان انجام شده است.

وی از باز بودن همه محورها در جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: عصر امروز عملیات انفجاری را در محور دولت‌آباد - بحرآسمان در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت داریم.

معاون ساخت راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه این محور یکی از محورهای کوهستانی، سخت و صعب‌العبور استان است، گفت: 12 کیلومتر از این مسیر توسط اداره کل راهداری جنوب استان کرمان در دو سال گذشته اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه 2 کیلومتر از این محور کوهستانی و صعب‌العبور است، افزود: با توجه به شرایط این قسمت از محور دولت‌آباد امکان تراشه‌برداری و استفاده از ماشین‌آلات راهسازی فراهم نبود، به این دلیل مجبور به عملیات انفجار در این قسمت از محور شدیم و این عملیات حدود ساعت 13 تا 15 امروز انجام می‌شود و تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است.

سلیمانی، گفت: کسانی که قصد تردد از این محور را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین جیرفت _اسفندقه استفاده کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد