Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خطاب به ملت ایران فرمودند: اگر در کشور اقتصاد همراه با عدالت بوجود بیاید همه زمینه‌های پیشرفت محقق خواهد شد.

خبرگزاری میزان - سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ به مناسبت فرارسیدن سال نو به صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران آغاز شد. 

سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی به‌صورت زنده در حال پخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱/ سال ۱۴۰۱؛ سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین

حضرت آیت الله خامنه‌ای: ماجرای اوکراین نشان دهنده نژادپرستی غرب بود ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۰

رهبر انقلاب فرمودند: در ماجرای اوکراین نژاد پرستی غرب را همه دیدند. با این همه ظلم و ستمگری ادعای حقوق بشر دارند و با ادعای حقوق بشر از کشورهای مستقل باج گیری کرده و تهدید می کنند. امروز یکی از رسواترین و فاش ترین دوران معاصر در زمینه ظلم و استکبار است که طواغیت عالم در حال انجام دادن آن هستند. مردم دنیا می توانند ببینند چه کسانی سرنوشت دنیا را در دست دارند.

رهبر معظم انقلاب: سیاستهای جدید کشور نشان داد با وجود تحریم هم میشود پیشرفت کرد ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۵

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: با وجود تحریم‌های آمریکا می‌شود در زمینه اقتصاد پیشرفت کرد. سیاست‌های جدیدی که در کشور وجود دارد نشان داد این حرف درست است. به هیچ وجه نمی‌گویم دنبال رفع تحریم نباشید لکن کشور را به گونه‌ای اداره کنیم که تحریم‌ها نتواند ضربه اساسی بزند. باید از افزایش درامد‌های نفتی برای زیرساخت‌ها و کار‌های اساسی کشور استفاده کنیم.

رهبر معظم انقلاب: باید در مقابل کارشکنی‌ها در برابر خودکفایی کشاورزی ایستاد ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۴

رهبر معظم انقلاب فرمودند: بخش کشاورزی ما متاسفانه جزو وابسته‌ترین بخش‌های کشور به واردات است، این باید تعدیل شود. مبارزه با این وابستگی کار سختی است. عده‌ای از واردات، منافع بزرگی دارند و می‌ایستند. کار سختی است، اما حتما باید ایستاد. دستگاه‌ها باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنند و به آن‌ها امکانات بدهند. وزارتخانه‌هایی که کمک نمی‌کنند مشخص هستند که دولت باید رسیدگی کند. می توان تعداد شرکت‌های دانش بنیان هر بخش را بعنوان پیشرفت در آن بخش تلقی کرد.

رهبر انقلاب: شرکت های دانش بنیان باید افزایش پیدا کند ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۱

رهبر انقلاب گفتند: در حال حاضر کمتر از ۷ هزار شرکت دانش بنیان داریم. به من گفتند این شرکت‌ها را می‌شود ۳۰ درصد افزایش داد بنده گفتم قانع نیستم؛ این پاسخگوی نیاز‌های کشور نیست. توقع من این است که این شرکت‌ها ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کند و دوبرابر شود. این موجب نشود شرکتی درست کنیم و اسم آنرا دانش بنیان بگذاریم در حالی که دانش بنیان نیست. باید مسئولان همت کنند و این کار را انجام دهند بخصوص در بخش‌هایی همانند کشاورزی که عقب‌تر هستند.

رهبر معظم انقلاب:حل مشکل فقر در کشور فقط از مسیر تقویت تولید می‌گذرد ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۷:۰۰

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: اگر کشاورزی ما دانش بنیان شد مشکل کم آبی ما نیز حل خواهد شد. یکی از مشکلات کشور کاهش بهره‌وری است و در دنیا در زمینه بهره‌وری از ما جلو هستند. دانش بنیان کردن تولید، بهره‌وری فعالیت‌های اقتصادی را ارتقا می‌دهد. دست یافتن به پیشرفت عادلانه در اقتصاد و حل مشکل فقر در کشور فقط از مسیر تقویت تولید می‌گذرد.

رهبر انقلاب: دهه نود با انباشت چالش‌های اقتصادی مواجه بودیم ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۶:۵۰

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: اگر در کشور اقتصاد همراه با عدالت بوجود بیاید همه زمینه‌های پیشرفت محقق خواهد شد. در دهه ۹۰ با انباشت چالش‌های اقتصادی مواجه بودیم که باید از آن‌ها خلاص شویم. برای رشد اقتصاد کشور و اصلاح امور اقتصادی کشور بطور قاطع باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم. اگر دانش را پایه و زمینه اقتصاد کشور قرار دادیم و بنگاه‌های اقتصادی دانش بنیان را افزایش دادیم منافع زیادی برای اقتصاد کشور خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رهبر انقلاب: امید عامل مهم حرکت و پیشرفت است ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۵

رهبر انقلاب فرمودند: کسانی که برای مردم سخن می گویند، پیام می فرستند، می نویسند و تلاش می کنند، در مردم امید ایجاد کنند. امید عامل مهم حرکت و پیشرفت است. زمینه های امید در بین ملت ما کم نیست. بگذارید دشمنان از امیدواری ملت ایران به خشم بیایند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در حال تکمیل...

برچسب ها: رهبر انقلاب سال نو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر انقلاب سال نو حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اقتصاد کشور رهبر انقلاب دانش بنیان ۱۴۰۱ ۰۱ ۰۱ خواهد شد شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد