Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی گفت: با حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی، امنیت کامل بر مرزهای کشور حکمفرما است و همه فعالیت دشمنان و گروهک‌های معاند تحت رصد قرار دارد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا ، سردار «احمدعلی گودرزی» عصر دوشنبه در دیدار نوروزی با مرزبانان هنگ مرزی قصرشیرین و اقشار مختلف مردم شهرستان، اظهار داشت: مرزبانی جمهوری اسلامی امروز با اقتدار آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: مرزبانان به سهم خود در گستره فعالیت های ماموریتی در مسیر تحقق شعار سال از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با جدیت برای عمل به منویات معظم له تلاش می کنند.

سردار گودرزی‌ تاکید کرد: مرزبانان غیور ادامه دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مرزهای کشور هستند و با تحمل دوری از خانواده هایشان در کنار همرزمانشان در سراسر مرزهای ایران اسلامی سال جدید را آغاز می کنند.

این مقام ارشد نظامی همچنین با تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۱ به مرزنشینان غیور و عموم مردم افزود: مرزبانان انتظامی کشور با تاسی از تجربیات گذشته و با سرعت، دقت و صلابت تمام در اجرای ماموریت های مرزی تلاش می کنند تا هموطنان عزیز در آسایش و امنیت بسر برند.

وی گفت: امروز سربازان ولایت در نیروهای مسلح و خصوصا مرزبانی با همه توان از امنیت و اقتدار کشور در برابر دشمنان و بیگانگان دفاع و اجازه نمی دهند خدشه ای بر این اقتدار و امنیت وارد شود.

سردار گودرزی در پایان امنیت مرزهای غربی و خصوصا استان کرمانشاه را بسیار مناسب ارزیابی و از تلاش های شبانه روزی نیروهای مرزبانی و همراهی مرزنشینان قدردانی کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی فعال است.

 

انتهای پیام /

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی /فرمانده، میزبان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم سومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی» عصر پنج شنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و جمعی از همرزمان شهید در شهرک محلاتی تهران برگزار شد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899622

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی /فرمانده، میزبان شد
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست