Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) در اولین روز از عید نوروز ۱۴۰۱ از کشف بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق ، جرایم اقتصادی و ... طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست سردار غلامرضا رضائیان در چهارمین روز از اجرای مأموریت های قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) و در اولین روز عید نوروز ۱۴۰۱ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به عموم هموطنان و بالاخص کارکنان پلیس امنیت اقتصادی و خانواده آنان اظهارکرد: عید نوروز و آمدن فصل بهار پیام های زیادی برای ما انسان ها دارد و عمده ترین پیام آن نیز رستاخیزی است که ما به آن اعتقاد قلبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند متعال با آوردن فصل بهار و با شکوفایی درختان و گیاهان به ما انسان ها پیام و هشدار می دهد که روز رستاخیز وجود دارد و این امر هر سال در برابر دیدگان ما تکرار می شود و ما را به اندیشه و تفکر می اندازد.
وی با اشاره به فرمایش پیامبر اسلام (ص) که می فرمایند: "هروقت بهار را دیدید بسیار از قیامت یاد کنید" یاد مرگ و معاد را از ضرورت ها و نیازهای واقعی انسان ها برشمرد و افزود: آمدن نوروز و فصل بهار پاسخی است به آنان که به معاد با دیده تردید نگاه می کنند.
در ادامه فرامانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) در خصوص کشفیات و اقدامات پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش های جهادی محل های دپو کالاهای قاچاق، احتکارشده، زمین خواری و... را طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور شناسایی و کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان در برآوردهای اولیه ارزش تقریبی پرونده های مکشوفه را بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا ۷۸ دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها روانه پارکینگ شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس در خاتمه ضائیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تدابیر حکیمانه خود شعار سال را با نام گذاری " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی" مزین فرمودند، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با شناسایی آسیب های اقتصادی و اقدام به موقع در رفع آن‌ها به تولید داخلی و اشتغال آفرینی همچون گذشته کمک خواهد کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پلیس امنیت اقتصادی عید نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان             - ۱۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان               - ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                               بدون تغییر 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان          - ۴۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان