Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی گفت: دور جدید تمریناتمان از فردا شروع می‌شود. مهدوی‌کیا دلخور نبود، بیشتر بحث در مورد ناهماهنگی از جانب فدراسیون فوتبال بود. فدراسیون به توافقات خود عملی نکرد. طبق قانون مربی ایرانی نمی‌تواند دریافتی ارزی داشته باشد. شهادت می‌دهم قرار یورویی مهدوی کیا، بدون هیچ ایراد و مشکلی به ریال تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد ریالی مهدی کیا با تخفیف امضا شد. در تلاش برای برگزاری بازی دوستانه هستیم.

بیشتر بخوانید

محمدی: حکم معاونت ورزشی پرسپولیس را هنوز دریافت نکرده ام

بهمن ماه سال گذشته مهدی مهدوی کیا بابت اینکه هنوز هیچ یک از دستیاران و همکارانش با فدراسیون فوتبال قرارداد نداشتند و فدراسیون هم اقدامی جدی برای عقد قرارداد نکرده بود، از فدراسیون دلخوری‌هایی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال امید ایران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!