Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد مخبر در جریان سفر به دزفول، در اولین روز از سال جدید که توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرینی» نامگذاری شده است، از بخش‌های مختلف خط تولید این مجموعه دانش بنیان بازدید کرد و از نزدیک در جریان ظرفیت تولید و میزان اشتغال این واحد تولیدی قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین در جریان این بازدید با تاکید بر اینکه باید از جوانان متخصص، خلاق و نوآور در شرکت ها و واحدهای تولیدی استفاده کرد، گفت: دولت با تمام توان از شرکت های دانش بنیان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا با ساخت وسایل و تجهیزات مورد نیاز کشور، ضمن ایجاد اشتغال، زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مخبر همچنین دستوراتی را جهت حل مسائل و موانع پیش روی صادرات و تامین مالی در فاز های توسعه ای این شرکت دانش بنیان صادر کرد.

وی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» با دیگر پرسنل مجموعه‌های تولیدی شهرک صنعتی گفت‌و‌گو کرد و از مسائل و مشکلات آنان مطلع شد.

گفتنی است شرکت دانش بنیان آوان طب در زمینه تولید و صادرات انواع الکتروکوتر جراحی جنرال و تخصصی، دستگاه‌های انسداد عروق، اسمارت ابلیشن، آرگون پلاسما، هندپیسهای تخصصی الکتروسرجری و پک‌‌های استریل اتاق عمل فعالیت دارد.

این شرکت دانش‌بنیان علاوه بر تامین نیاز کشور موفق به صادرات محصولات تولیدی خود در حوزه‌های مختلف جغرافیایی از جمله اتحادیه اروپا، کشورهای حوزه شرق آفریقا، آسیای جنوب شرقی، اورآسیا و آمریکای جنوبی شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: شرکت دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپ‌نیوز)، بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در مراسم جشن گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران نمونه و بازنشستگان در پالایشگاه نفت ایرانول تهران، روز کارگر، را به این قشر زحمتکش حضوراً تبریک و تهنیت گفت.

وی اظهار داشت: ۲ سال پیاپی مقام معظم رهبری از جهش تولید به عنوان راهبرد اصلی نام می‌برنند که در این راستا، شرکت‌های تابعه تاپیکو از جمله نفت ایرانول باید جهش تولید را محور راهبردی اقدامات خود قرار دهند.

افقهی افزود: حداقل انتظار از مدیریت شرکت نفت ایرانول این است که با اقدامات جهادی و تلاش شبانه‌روزی، دوباره به جایگاه نخست در صنعت روان‌کاران تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه تحقق راهبرد جهش تولید در سال‌جاری به پیش‌شرط‌هایی نیاز دارد که مدیران ارشد شرکت‌های تابعه تاپیکو از جمله نفت ایرانول باید به آن توجه کنند، تاکید کرد: همت، حمیت و غیرت کارگران می‌تواند به جهش تولید منجر شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، رفع دغدغه معیشتی کارگران را از مطالبات به‌حق مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: از هرگونه اقدامات و تصمیمات مدیریتی شرکت‌های تابعه تاپیکو از جمله نفت ایرانول که در راستای رفع مشکلات معیشتی کارگران باشد، استقبال می‌کنیم و امیدواریم زندگی کارگران عزیز بدون استرس و در آرامش کامل، در عین مجاهدت شبانه‌روزی برای جهش تولید صرف شود.

افقهی خاطرنشان کرد: شرکت نفت ایرانول علاوه بر تامین مایحتاج کارگران باید گام اساسی دیگری چون تامین مسکن و هزینه‌های آن بردارد. برهمین اساس، با مولدسازی املاک و مستغلات و از طریق تعاونی‌های مسکن کارگری، باید تلاش کرد سازوکارهایی برای صاحب‌خانه کردن کارگران پیش‌بینی و اجرا کرد.

افقهی در ادامه اظهار داشت: با توجه به تحولات اساسی در تولیدات خودرویی و لزوم تطابق محصولات تولیدی ایرانول با خودروهای نسل جدید، باید تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان در اولویت کار شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین همچنین خواستار توجه خاص به مقوله تحقیق و توسعه در شرکت‌های تابعه تاپیکو شد و گفت: شرکت نفت ایرانول باید از هم‌اکنون به فکر بازنگری سیاست خود در صنعت روان‌کاران باشد.

وی افزود: با پیگیری مدیران ارشد تاپیکو و تدبیر مدیرعامل این شرکت، پروژه موم‌کاری که خیلی به درازا کشیده شده بود، در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اصلاح قانون طبقه‌بندی مشاغل را ضروری دانست و افزود: شرکت‌های تابعه باید به فکر ترمیم و ساماندهی حقوق بازنشستگان در زمان مناسب باشند.

افقهی، تکریم بازنشستگان را اقدامی مهم و مبارک دانست و عنوان کرد: این گونه اقدامات باید در شرکت‌های تابعه از جمله نفت ایرانول ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با تاکید بر اینکه باید به مباحث فرهنگی و اجتماعی کارگران هم توجه شود، خاطرنشان کرد: از مدیران ارشد نفت ایرانول می‌خواهم که برای تقویت فرهنگ معنوی محیط کار، نهضت تقبل هزینه و اعزام کارکنان و خانواده‌های آنان به سفر معنوی کربلا در تقویم رویدادهای، فرهنگی گنجانده شود.

در ادامه این مراسم عیسی اسحاقی، مدیرعامل نفت ایرانول گفت: در پی تاکیدات مدیرعامل تاپیکو، فاز اول واحد موم‌گیری این شرکت حداکثر تا خردادماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، میزان افزایش تولید در شرکت نفت ایرانول را نه جهش تولید بلکه فوق‌جهش دانست و اعلام کرد: میزان تولید این شرکت در فروردین ماه سال جاری با ۶۹ درصد افزایش از ۲۹ میلیون لیتر سال گذشته به ۴۹ میلیون در فروردین ماه سال جاری، میزان فروش مقداری با ۷۶ درصد افزایش از ۲۹ میلیون لیتر به ۵۱ میلیون لیتر و مبلغ فروش با ۱۰۰ درصد افزایش از ۶۷۲۰ میلیارد ریال به ۱۳۵۰۰میلیارد ریال و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) لیتر با ۵۰ درصد از ۴/۴ میلیون لیتر به ۶/۶ میلیون لیتر با ۵۰ درصد افزایش رسیده است.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه و بازنشستگان منتخب با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

 

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد