Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اطلاعیه فرودگاه امام آمده است: به‌همراه داشتن پرینت کارت دو دوز واکسن به زبان انگلیسی و پرداخت عوارض خروجی به‌ صورت اینترنتی پیش از مراجعه به فرودگاه توصیه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرودگاه امام خمینی در اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از امشب همه پروازها طبق ساعت رسمی جدید انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه فرودگاه امام آمده است: مسافرینی که زمان سفر آن‌ها دوم فروردین است بایستی به تغییر ساعت دقت کنند. ساعت درج‌شده در بلیت منطبق با ساعت جدید است و تمام مسافرین می‌بایست حداقل سه ساعت قبل‌ از زمان درج‌ شده در بلیت در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) حاضر شوند.   در این اطلاعیه آمده است: به‌همراه داشتن پرینت کارت دو دوز واکسن به زبان انگلیسی و پرداخت عوارض خروجی به‌ صورت اینترنتی پیش از مراجعه به فرودگاه توصیه می‌شود.   لازم بذکر است مسافرین می بایست نسبت به قوانین کشور مقصد از نظر covid_۱۹  از آژانس هواپیمایی که بلیت سفر را تهیه می نمایند اطلاع کسب کرده و اقدامات لازم معمول را انجام دهند. انتهای پیام/ منبع: ایرنا

منبع: دانا

کلیدواژه: فرودگاه امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی از آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از هجدهم خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان، محمدعلی نائل قراملکی با اشاره به پروازهای حج اظهار کرد: نخستین پرواز مربوط به حج تمتع امسال از فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه روز هجدهم خرداد انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات رفت زائران از هجدهم تا بیست‌ویکم خرداد صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در این چهار روز ۱۹۲۰ نفر در قالب ۱۵ کاروان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرودگاه جده منتقل خواهند شد.

قراملکی تاکید کرد: تمهیدات لازم برای حضور زائران و همچنین همراهان آنها اندیشیده شده است و امیدواریم با این تمهیدات مشکلی در روزهای بدرقه حجاج در فرودگاه شهید باکری ارومیه نداشته باشیم.

کد خبر 751280

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد