Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سعیدنیا  گفت: از روز گذشته پاسگاه پلیس راه فهرج - زاهدان فعالیت خود را آغاز کرده و بعد از ایام نوروز رسما از سوی فرماندهی انتظامی و فرماندهی پلیس راه استان رسما فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

او در ادامه گفت: اکنون تمام محور‌های مواصلاتی فهرج _زاهدان، فهرج _ریگان به همت این پلیس راه کنترل و نظارت می‌شود و نیرو‌های این پلیس راه در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به خدمات رسانی مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید نیا می‌گوید: در گذشته محور‌های مواصلاتی این شهرستان تحت کنترل و نظارت پلیس راه ریگان ایرانشهر بود که اکنون دیگر نیاز به اعزام گروه از پلیس راه ریگان _ایرانشهر به محور‌های شهرستان فهرج نیست.

رئیس شورای تامین شهرستان فهرج در ادامه گفت: سروان هادی غضنفری پور به عنوان سرپرست فرمانده پلیس راه فهرج_زاهدان معرفی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه محور مواصلاتی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان افزود: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سو استفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده، که در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و کارشناسان ارزش آن را حدود ۱۰۰ میلیارد ریال تخمین زدند.

کد خبر 6094228

دیگر خبرها

  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد