Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز نظری گفت : پس از کشف جسد خانمی سالخورده و مردی میانسال در روز‌های ابتدایی اسفند ماه سال گذشته در حاشیه شهر کنگاور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی دریافتند جسد‌های کشف شده مادر و فرزند بوده اند که ابتدا با داروی بیهوشی مسموم و سپس خفه شده اند و در ادامه ضرباتی هم با وسایل برنده به آن‌ها وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات پلیس نشان می‌داد قاتل یا قاتلان در محلی دیگر مرتکب جرم شده اند و سپس برای رد گم کردن، اجساد آن‌ها را به خارج از شهر منتقل کرده‌اند.

کاراگاهان در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی خود به دیگر عضو خانواده که فرزند و برادر مقتولان بود مشکوک شدند که در بازجویی‌ها این فرد با وجود انکار‌های اولیه در نهایت با توجه به شواهد و قرائن موجود در نهایت به قتل مادر و برادر خود اعتراف کرد.

این فرد در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد مادر و برادرش را با همدستی برادرزاده خود و به دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده است.

دیگر عامل قتل مادر و فرزند کنگاوری دستگیر شده است، افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

پلیس آماده تحقق شعار سال

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، گفت : پلیس به عنوان سرباز ولایت آماده تحقق شعار سال و عمل به منویات معظم له است.

علی‌اکبر جاویدان گفت : هر ساله رهبر فرزانه انقلاب با توجه به شرایط کشور اقدام به نام گذاری سال می‌کنند که امسال هم تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گرفت.

نیاز کشور به موضوع تولیدات مبتنی بر دانش بنیان بودن و همچنین ایجاد اشتغال مبرهن است و رهبر معظم انقلاب هم با توجه به این مساله نام گذاری سال را انجام دادند.

در این میان پلیس و دیگر نهاد‌های حاکمیتی و دستگاه‌های اجرایی و تک تک آحاد مردم می‌بایستی همه توان خود را برای تحقق شعار به کار گیرند تا به فضل الهی شرایط برای رونق و توسعه هرچه بیشتر کشور فراهم شود.

تجربه به خوبی نشان داده هر زمان به توصیه‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کرده ایم موفق بوده و توانسته ایم از گردنه‌های سخت مشکلات، کمبود‌ها و تنگنا‌ها عبور کنیم، بنابراین امروز هم باید با همه توان در راستای تحقق شعار سال قدم برداریم.

سربازان ولایت در مجموعه انتظامی استان کرمانشاه نیز آماده‌تر از همیشه برای تحقق شعار سال قدم برخواهند داشت تا بتوانند نقشی در توسعه و پیشرفت کشور داشته باشند.

خوشبختانه در این چند روزی که از تعطیلات نوروزی می‌گذرد مورد نگران کننده‌ای در استان نداشته ایم و همکاران ما به صورت شبانه روزی در حال تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی هستند.

 ۲۷ ایستگاه نوروزی پلیس برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان و مسافران تجهیز شده در همین راستا بیش از سه هزار و ۸۰۰ نفر از همکاران در ۲ شیفت کاری و به شکل ۲۴ ساعته کار ایجاد امنیت مردم و مسافران نوروزی را عهده دار خواهند بود.

 ۶۷۰ تیم موتوری در کنار گشت‌های خودرویی در ایام نوروز به استقرار ۷۵ تیم پلیس راه در جاده‌ها فعالیت دارند روزانه ۱۷۴ گشت پلیس راهور نیز در سطح شهر‌های استان به منظور کمک به مردم و برخورد با متخلفان حضور خواهند داشت.

با حضور مقتدرانه نیرو‌های مرزبانی، امنیت کامل بر مرز‌های کشور حکمفرما است

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی گفت: با حضور مقتدرانه نیرو‌های مرزبانی، امنیت کامل بر مرز‌های کشور حکمفرما است و همه فعالیت دشمنان و گروهک‌های معاند تحت رصد قرار دارد.

احمدعلی گودرزی گفت : مرزبانی جمهوری اسلامی امروز با اقتدار آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان است.

مرزبانان به سهم خود در گستره فعالیت‌های ماموریتی در مسیر تحقق شعار سال از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و با جدیت برای عمل به منویات معظم له تلاش می‌کنند.

مرزبانان غیور ادامه دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مرز‌های کشور هستند و با تحمل دوری از خانواده هایشان در کنار همرزمانشان در سراسر مرز‌های ایران اسلامی سال جدید را آغاز می‌کنند.

مرزبانان انتظامی کشور با تاسی از تجربیات گذشته و با سرعت، دقت و صلابت تمام در اجرای ماموریت‌های مرزی تلاش می‌کنند تا هموطنان عزیز در آسایش و امنیت بسر برند.

امروز سربازان ولایت در نیرو‌های مسلح و خصوصا مرزبانی با همه توان از امنیت و اقتدار کشور در برابر دشمنان و بیگانگان دفاع و اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای بر این اقتدار و امنیت وارد شود.

امنیت مرز‌های غربی و خصوصا استان کرمانشاه بسیار مناسب ارزیابی شده و از تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های مرزبانی و همراهی مرزنشینان قدردانی می کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای تحقق شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قتل مادر و خواهرزن برای تصاحب ارثیه میلیاردی / دستمزد 4.5 میلیاردی برای اجیر قاتل قتل مادر به دست پسر ورزشکار دستگیری عامل قتل خانوادگی در کرج

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر