Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان قتل مادر و پسرش در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: عامل اصلی این جنایت دیگر فرزند خانواده بود که با همدستی برادرزاده خود دست به این اقدام زده بود.

سرهنگ «پرویز نظری» شامگاه دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از کشف جسد خانمی سالخورده و مردی میانسال در روزهای ابتدایی اسفند ماه سال گذشته در حاشیه شهر کنگاور ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی دریافتند جسدهای کشف شده مادر و فرزند بوده اند که ابتدا با داروی بیهوشی مسموم و سپس خفه شده اند و در ادامه ضرباتی هم با وسایل برنده به آن ها وارد شده است.

سرهنگ نظری تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل یا قاتلان در محلی دیگر مرتکب جرم شده اند و سپس برای رد گم کردن، اجساد آن ها را به خارج از شهر منتقل کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کاراگاهان در ادامه تحقیقات و بازجویی های تخصصی خود به دیگر عضو خانواده که فرزند و برادر مقتولان بود مشکوک شدند که در بازجویی ها این فرد نیز با وجود انکارهای اولیه در نهایت با توجه به شواهد و قرائن موجود در نهایت به قتل مادر و برادر خود اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: این فرد در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد مادر و برادرش را با همدستی برادرزاده خود و به دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده است.

سرهنگ نظری در پایان با اشاره به اینکه دیگر عامل قتل مادر و فرزند کنگاوری نیز دستگیر شده است، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

شهرستان کنگاور با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه مرکز استان قرار دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پلیس کرمانشاه پلیس آگاهی قتل مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران

 به گزارش تابناک، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس  پلیس آگاهی  تهران بزرگ، اظهار داشت: چندی قبل ماموران کلانتری 102 پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از  قتل  زن میانسالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و  کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با  جسد  زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی کشد.

رئیس پلیس آگاهی  تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر