Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز اولگا که در تختش در بیمارستان کودکان اوخماتدیت در کی‌یف نشسته بود،  گفت: «سر من در انفجار زخمی شد و خون شروع به جریان یافتن کرد و همه خون‌ها روی نوزادم ریختند. من اولش متوجه نبودم، فکر کردم او خونریزی می‌کند.»

عکس‌های اولگا که سرش باندپیچی شده است و قسمت بالایی بدنش پر از زخم است و نوزاد دخترش اولگا را در آغوش دارد، به طور گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی انتشار یافته است و تجسمی از تلفات بالایی است که غیرنظامیان در جنگ در اوکراین متحمل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات اوکراین می‌گویند از هنگامی که روسیه در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) آنچه را «عملیات ویژه نظامی» می‌نامد، شروع کرده است، دست کم ۶۰ نفر غیرنظامی در شهر کی‌یف کشته شده‌اند که چندین مورد این مرگ‌ها به علت حمله‌های موشکی به ساختمان‌های مسکونی بوده است.

اولگا گفت هنگامی که که دیمیتری، پدر ویکتوریا دختر را گرفت شروع به جیغ زدن کرده چرا که فکر می‌کرده نوزادش زخمی شده است. او به یاد می‌آورد که دیمیتری به او پاسخ داد: «اولگا این خون تو است، نه خون او»

اولگا که نام خانوادگی‌اش را در اختیار نگذاشت، گفت که بیدار شده بود تا به نوزاد شش هفته‌ای‌اش شیر بدهد و  از قبل او را با برای گرم نگهداشتن با یک پتو پوشانده بود که حمله موشکی رخ داد. او گفت: «همین کار او را زنده نگهداشت. من فقط به موقع او را با بدنم پوشاندم. بعد دیمیتری هم روی ما پرید و ما را پوشاند.»

اولگا برای بریدگی‌های متعدد ناشی از پرتاب شیشه‌های شکسته‌شده به علت موج انفجار تحت درمان است، اما نوزاداش به جز یک خراش و اندکی کبودی آسیبی ندیده است.

دیمیتری که با صدای شکسته شدن شیشه‌ها از خواب بیدار شده بود، گفت:‌ «کار به جز حفظ روحیه مثبت برای ما نمانده است، فقط باور به اینکه این بدترین اتفاق بود، هولناک‌ترین چیزی که می‌توانست در زندگی‌های ما رخ دهد.»

لحظه به لحظه با آخرین گزارش‌ها و تصاویر جنگ روسیه - اوکراین کد خبر 665632 برچسب‌ها روسیه - اوکراین اوکراین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روسیه اوکراین اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟

شورای تامین استان مازندران مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد.

طرفداری | بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود.

پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار حواشی زیادی داشت. زنان پرسپولیسی در دقایقی از این دیدار با هواداران سپاهان درگیر شدند و شاهد صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه آزادی نبودیم.

برخی تصور می‌کنند این حواشی مقدمه کم‌رنگ شدن حضور زنان در استادیوم باشد و مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. شورای تامین استان مازندران در اقدامی جالب، مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد تا بسیاری این عقیده را داشته باشند که این اولین ترکش حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روسها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها