Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان امام رضا بندرعباس گفت: بیمار آقای ۶۷ ساله با سابقه انوریسم آئورت شکمی بود که با توجه به خونریزی زیاد و احتمال بالای مرگ ایشان بلافاصله پس از انجام اقدامات اولیه توسط تیم مجرب جراعی عروق بیمارستان متشکل از آقایان دکتر مطلوب، دکتر تجلی و با هماهنگی گروه بیهوشی به سرپرستی دکتر حسینی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرتضی اسماعیلی گفت: همچنین در این عمل از روش tevar (روش تهاجمی برای ترمیم آئورت) استفاده شد و بیمار پس از یک جراحی طولانی مدت و سخت از مرگ حتمی نجات یافت.

رئیس بیمارستان امام رضا گفت: این بیمار در تاریخ ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ مورد جراحی قرار گرفته و در تاریخ ۲۵ اسفند ماه از بخش ویژه و جراحی با سلامت قابل قبول ترخیص شد و بعد از عمل از کادر پزشکی و پرسنل باتجربه بخش آنژیوگرافی بیمارستان تقدیر به عمل آمد.

دکتر اسماعیلی در پایان گفت: جا دارد از تیم جراحی و بیهوشی و پرستاری بیمار در حد عالی توانستند خدمات ارائه دهند تشکرات ویژه را به عمل بیاورم.


باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عمل جراحی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد، مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا با حضور جراح و متخصص گوش حلق و بینی خدمات جراحی لوزه برای اطفال و بزرگسالان را به بیماران ارائه می کند.

 با هدف کاهش هزینه های بیماران و درراستای سیاست های حمایتی دولت خدمات جراحی لوزه با پذیرش همه بیمه های درمانی و با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت جراحی اطفال زیر ۷ سال رایگان است.

 شهروندان جهت اخذ نوبت می توانند در تمام ساعات شبانه روز از طریق شماره ۳۷۱۴۰ و سامانه nobat.muq.ac.ir اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟