Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@15:21:10 GMT

فعلا همه چیز خوب است جز احسان علیخانی!

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۱۰۰۵

فعلا همه چیز خوب است جز احسان علیخانی!

حتما قضاوت برای فصل سوم این برنامه خیلی زود است و اینجا من قطعا قصد قضاوت ندارم. تنها برنامه اول را نقد می کنم و برداشتم از سه داور جدید و دو عنصر مهم دیگر یعنی امین حیایی داور چهارم و احسان علیخانی همه کاره برنامه عصر جدید را می نویسم.

به نظرم برنامه اول  نسبتا خوب بود. نقطه قوت برنامه شاید داورهای جدید هستند که اگر بیشتر از داورهای قبلی نباشند حتما کمتر هم نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارن همایون فر با آن سابقه درخشان در هنر موسیقی و آهنگ سازی، به نظر جدی ترین و بی تعارف ترین داور برنامه عصر جدید است.

او که از سواد بالایی برخوردار است به دور از شور و احساس، بر پایه منطق و واقعیت داوری کرد و اسیر دخالت های احسان علیخانی هم نشد.

ژاله صامتی هم نشان داد می تواند به خوبی از عهده داوری برنامه عصر جدید برآید. دیدگاه او شبیه کارن همایون فر است. او هم اسیر دخالت های علیخانی نشد. شاید تنها تفاوتش با همایون فر، کل کل هایش با مجری برنامه بود که البته لازمه برنامه اینچنینی است.

مجید اسماعیلی که به نوعی جایگزین سیدبشیر حسینی شده هم داور خوبی به نظر می رسد.او نشان داد بهتر از سایرین حرف می زند و از بقیه مهربان تر است!

امین حیایی هم که دو فصل داور بوده و نیازی به توضیح ندارد. او در همان برنامه اول با بالا رفتن از طناب، بار خودش را بست و آمادگی اش را به رخ همه کشید!

شاید تنها نقطه ضعف مشهود برنامه اول عصر جدید (اجرای) احسان علیخانی بود.

اینجا بحثم اجرای اوست نه تهیه کنندگی و کارگردانی او.

علیخانی در همان برنامه اول نشان داد به انتقادات گذشته توجهی نکرده و همچنان دوست دارد با برانگیختن احساسات داوران در کارشان دخالت کند؛ هرچند در برنامه اول تیرش به سنگ خورد!

اما از نظر من تاریک ترین بخش اجرای علیخانی در برنامه اول فصل سوم عصر جدید، زمانی بود که سه آتش نشان، برنامه خود را اجرا کردند. پس از این اجرا کارن همایون فر دیدگاهش را درباره اجرای آنان گفت.

همایون فر به درستی به نبود داستان و هدف در اجرای آتش نشانان اشاره کرد و گفت که من اینجا فقط سه مرد قدرتمند دیدم بدون آن که برنامه و داستان خاصی برای اجرایشان داشته باشند.

در این لحظه علیخانی با بیانی شبیه تمسخر گفت که:« پس انتظار داشتید سه مرد گوگولی اینجا باشند». همایون فر از این سخن ناراحت شد. این را به راحتی می شد از چهره اش فهمید اما به روی خودش نیاورد.

جمع بندی این که اولین برنامه عصر جدید نسبتا خوب بود. داورها خوب بودند. تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی هم خوب بود اما نوع اجرا و دخالت های گاه و بی گاهش در کار داوران که مسبوق به سابقه هم هست فاکتورهای مثبتش را تحت تاثیر قرار داد تا او نتواند در اجرای صحیح برنامه اش موفق باشد؛ امیدوارم او در برنامه های بعدی این نکته ها را در نظر بگیرد.

کد خبر 1614735

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: احسان علیخانی برنامه عصر جدید تلویزیون امین حیایی ژاله صامتی برنامه عصر جدید احسان علیخانی برنامه اول همایون فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری رویداد‌های متنوع فرهنگی، علمی وهنری گرامیداشت روز خلیج فارس در کیش خبر داد.

علیرضا فاطمیان پور گفت: همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی با حضور پیروز مجتهد زاده یکی از صاحب نظران بین المللی حوزه خلیج فارس، فردا یکشنبه نهم اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن خانوادگی روز ملی خلیج فارس به همراه آیین اختتامیه جشنواره کیش بهشت خانواده ها نیز ساعت ۱۹ دوشنبه دهم اردیبهشت در یکی از کشتی های تفریحی اجرا خواهد شد.

 علیرضا فاطمیان پور افزود: پخش زنده ویژه برنامه تلویزیونی روز ملی خلیج فارس از ساعت ۸ صبح به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه سه سیما و از ساعت ۱۳ تا ۱۳:۴۵ دقیقه از شبکه دو سیما، اجرای رزمایش دریایی از ساعت ۸ صبح و برگزاری اجتماع دانش آموزی به همراه اجرای برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در اسکله تفریحی از برنامه‌های در نظر گرفته شده دوشنبه دهم اردیبهشت است.

پخش نماهنگ اجرای اثر هنری خوشنویسی زیرآب هنرمند کیش حسین ابارشی و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره تئاتر کافه و ساحل کیش از دیگر برنامه‌های روز ملی خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان