Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۹ اسفندماه سال گذشته جمعیت هلال احمر استان سمنان به ۳۲ حادثه امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: در مجموع ۱۴۴ نفر دچار حادثه شدند و ۲۲ نفر نجات یافتند.

وی بابیان اینکه ۳۹ تیم عملیاتی و ۱۱۴ نیروی عملیاتی در این حوادث امدادرسانی حضور داشتند، افزود: طی این بازه زمانی ۲۱ دستگاه آمبولانس اعزام و یک مورد عملیات رهاسازی انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه در حوادث مذکور ۱۴ نفر به صورت سرپایی درمان شدند، ابراز داشت: طی بازه زمانی مذکور نیز هفت مصدوم توسط هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محمدخانی بابیان اینکه ۳۵ نفر اسکان داده شدند، تصریح کرد: ۱۷ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۴ پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار طی ایام نوروز آماده امدادرسانی به تصادفات و یا حوادث احتمالی هستند و هموطنان می‌توانند هنگام بحران به این مراکز مراجعه و یا با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

وی بابیان اینکه یک هزار و ۱۲۵ اطلاع‌رسانی در مورد کرونا طی بازه مذکور به انجام رسیده است، افزود: هلال احمر برای راهنمایی مسافران در مبادی ورودی شهرها حضور دارند و درباره کرونا اطلاع‌رسانی لازم را خواهند داشت.

کد خبر 5451656

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر استان سمنان مظفر محمدخانی عملیات امداد و نجات تعطیلات نوروزی بوشهر نوروز ویروس کرونا کرمانشاه نیمه شعبان نوروز 1401 بارش برف عید نوروز مسافران نوروزی آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی گرگان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود