Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:15:50 GMT

تکلیف حق پخش مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۱۱۶۵

تکلیف حق پخش مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روزنامه «الاقتصادیه» عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید کرد که با شبکه «بین اسپورت» برای پخش مسابقات باقی مانده انتخابی جام جهانی قطر به توافق رسیده است.

این شبکه حق پخش مسابقات آینده را در کشورهای الجزایر، بحرین، چاد، جیبوتی، مصر، اردن، کویت، لبنان، لیبی، موریتانی، مراکش، فلسطین، قطر، سومالی، سودان، سوریه، تونس و یمن به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه چهار کانال را برای مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا راه اندازی خواهد کرد و این بازی‌ها را مطابق با آخرین فناوری‌های پخش دیجیتال به نمایش در می‌آورد و قصد دارد پوشش جامعه و متمایزی داشته باشد. تفسیر مسابقات در بین اسپورت به سه زبان عربی، انگلیسی و فرانسوی خواهد بود.

در گروه اول انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، تیم‌های ایران و کره جنوبی به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کردند و تیم‌های امارات، لبنان و عراق برای رتبه سوم و رسیدن به پلی آف رقابت می‌کنند.

در گروه دوم هم سه تیم عربستان، ژاپن و استرالیا برای کسب سهمیه مستقیم جام جهانی در رقابت هستند.

کد خبر 5451689 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه بین اسپورت قطر تیم ملی فوتبال ایران مسابقات انتخابی جام جهانی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی 98 فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران دربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی ورزشگاه آزادی مهدی طارمی کره جنوبی انتخابی جام جهانی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اسکیت سواران استان بوشهر در مسابقات انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی جمالی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی جهت گزینش برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان اسکیت گمیز ۲۰۲۴ در ایتالیا در شهر اراک برگزار شد.

رئیس هیأت اسکیت استان بوشهر افزود: اسکیت سواران جوان شهرستان‌های بوشهر و دشتستان به عنوان تنها نمایندگان استان بوشهر عناوین مختلفی کسب کردند و توانستند امتیازات بالایی را در مرحله اول از آن خود کنند.

وی گفت: مرحله دوم این مسابقات در روز ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در آکادمی اسکیت ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت اسکیت استان بوشهر بیان کرد: در مرحله نخست این مسابقات رضا کرمی و امیر گورکی از استان بوشهر شرکت داشتند.

قضاوت داوران بوشهری در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت

رئیس هیأت اسکیت استان بوشهر گفت: داوران بوشهری مرحله دوم مسابقات اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی جوانان را قضاوت می‌کنند.

جمالی گفت: مرحله دوم مسابقات اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی جوانان ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پیست اسکیت مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت اسکیت استان بوشهر افزود: با دعوت رسمی فدراسیون اسکیت سرکار خانم مرضیه تقی زاده (داور درجه ۲) و سرکار خانم نجمه خاتون راهداری (داور درجه ۳) هیأت اسکیت استان بوشهر این مسابقات را داوری می‌کنند.

کد خبر 6100065

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • ۲۲ اردیبهشت‌ماه؛ مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی
  • تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • رئال یا مونیخ؛ امشب تکلیف دیگر فینالیست مشخص می‌شود
  • درخشش اسکیت سواران استان بوشهر در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • راه‌یابی اسکیت‌بازان کاشانی به مسابقات انتخابی تیم ملی
  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد