Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گفته ناکاموتو کار روی نوشتن کد بیت کوین در سال ۲۰۰۷ آغاز شد. در ۱۸ آگوست ۲۰۰۸ او یا یکی از همکارانش نام دامنه bitcoin.org را ثبت کرد و یک وب سایت در آن آدرس ایجاد کرد. در ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸، او مقاله ای را در مورد لیست پستی رمزنگاری در metzdowd.com منتشر کرد که در آن ارز دیجیتال را با عنوان "بیت کوین: یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا" توصیف می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساتوشی ناکاموتو نامی بود که توسط توسعه دهنده یا تیم توسعه دهندگان ارز دیجیتال بیت کوین استفاده می شد. کاغذ سفید بیت کوین با این نام نوشته شده است. همچنین این نام کاربری بود که پیاده سازی مرجع اصلی بیت کوین را ایجاد و اجرا کرد. ناکاموتو اولین پایگاه داده بلاک چین را ابداع کرد.

ساتوشی ناکاموتو راهی برای استفاده از شبکه همتا به همتا با استفاده از فناوری بلاک چین پیدا کرد. استخراج‌کنندگان بیت‌کوین که تراکنش‌ها را پردازش می‌کنند، با بیت‌کوین‌های جدید پاداش می‌گیرند و با گذشت زمان از نصف شدن در دوره‌های زمانی مشخص، مقدار پاداش کاهش می‌یابد.

کاربر معروف به ناکاموتو تا دسامبر ۲۰۱۰ در توسعه و استخراج بیت کوین فعال بود و پس از آن حسابش فعالیت خود را متوقف کرد. هیچ کس هویت واقعی ساتوشی ناکاموتوی اصلی را نمی داند، مردم هم ادعا کرده اند که او هستند و هم در صورت داشتن نام مشابه، بودن او را انکار کرده اند.

کیف‌پول‌های بیت‌کوینی که گمان می‌رود متعلق به ناکاموتو هستند، از آخرین استخراج در ژانویه ۲۰۰۹، هرگز خرج نشده‌اند. اگر واقعاً کیف‌پول‌های بیت‌کوین اصلی ساتوشی ناکاموتو باشند، او در سال ۲۰۲۲ با استفاده از آن به‌عنوان دارایی خالص فعلی، سی و دومین فرد ثروتمند جهان در نظر گرفته می‌شود.

برخی از مردم معتقدند دلیل اینکه ۹۸۰۰۰۰ بیت کوین در تمام این سال ها هرگز جابه جا نشده است، این است که آنها در خرابی هارد دیسک گم شده اند.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1614144

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال ارز دیجیتالی ساتوشی ناکاموتو بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به حواشی پیرمرد حاشیه‌ ساز؛ گویا رگ غیرت شما فقط در برخی موارد بیرون می‌زند!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری ۵ بندی به حواشی پیرامون مردی که جنجال بزرگی در فضای هواداری فوتبال ایران ایجاد کرده، واکنش نشان داده است.

طرفداری | صحبت‌های توهین آمیز یک فرد در جایگاه هواداران سپاهان به شدت در فضای مجازی دست به دست شد و درنهایت منجر به عذرخواهی او شد.

صادق میرصالحیان در شرایطی که فضای مجازی پس از ویدیوی دوم و عذرخواهی این مرد علیه باشگاه سپاهان شده، یک استوری منتشر کرده و توضیحات مهمی ارائه کرده است. میرصالحیان می‌گوید او اصفهانی نیست و البته نسبت به این موضوع که چرا فضای جامعه هواداری فوتبال و رسانه‌ها به سایر ویدیوهای توهین آمیز نمی‌پردازد، گلایه دارد.  

توضیحات مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شرح زیر بیان شده است:

۱- این شخص لیدر باشگاه نیست؛ اصفهانی هم نیست.

۲- این شخص بازداشت نشده اما قطعا خود باشگاه سپاهان با چنین رفتاری برخورد می‌کند؛ کاری که هرگز از باشگاه دیگر ندیده‌ایم و نخواهیم دید.

۳- این رفتار و هر رفتار مشابه از هر شخصی با هر رنگی قطعا محکوم است.

۴- چندین فیلم از فحاشی هواداران مرد و زن منتسب به تیم میزبان خطاب به سپاهان و بازیکنانش بیرون آمده که رسانه‌های رنگی آن را منتشر نمی‌کنند. اما قطعا سپاهان پیگیری خواهد کرد.

۵- گویا رگ غیرت بعضی‌ها فقط در برخی موارد بیرون می‌زند. البته مسئله شما غیرت نیست، به‌هرحال لحظات حساسی‌ است.

واکنش سپاهان به حواشی پیرمرد حاشیه‌ ساز

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خورشید را هرگز از این زاویه ندیده‌اید/ فیلم
  • واکنش سپاهان به حواشی پیرمرد حاشیه‌ ساز؛ گویا رگ غیرت شما فقط در برخی موارد بیرون می‌زند!
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • دنیای بدون معلم، هرگز
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • (ویدئو) لیونل مسی را هرگز با این تیپ خاص ندیده‌اید