Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@04:36:01 GMT

دستگیری عاملان قتل مادر و پسر کنگاوری

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۱۵۲۶

به گزارش ایسنا، سرهنگ «پرویز نظری» اظهار داشت: پس از کشف جسد خانمی سالخورده و مردی میانسال در روزهای ابتدایی اسفند ماه سال گذشته در حاشیه شهر کنگاور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی دریافتند جسدهای کشف شده مادر و فرزند بوده اند که ابتدا با داروی بیهوشی مسموم و سپس خفه شده اند و در ادامه ضرباتی هم با وسایل برنده به آن ها وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نظری تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل یا قاتلان در محلی دیگر مرتکب جرم شده اند و سپس برای رد گم کردن، اجساد آن ها را به خارج از شهر منتقل کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کاراگاهان در ادامه تحقیقات و بازجویی های تخصصی خود به دیگر عضو خانواده مقتولان مشکوک شدند که در بازجویی ها این فرد نیز با وجود انکارهای اولیه در نهایت با توجه به شواهد و قرائن موجود به قتل مادر و برادر خود اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: این فرد در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد مادر و برادرش را با همدستی برادرزاده خود و به دلیل اختلافات مالی به قتل رسانده است.

نظری در پایان با اشاره به اینکه دیگر عامل قتل مادر و فرزند کنگاوری نیز دستگیر شده است، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه