Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری سید صولت مرتضوی روز سه‌شنبه در بازدید از مناطق زلزله‌زده و محروم شهرستان کوهرنگ گفت: در پی زلزله‌ای که در آذر ماه سال گذشته اتفاق افتاد، رئیس‌جمهور دستور ویژه برای رسیدگی به زلزله‌زدگان صادر کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: از همان ابتدای وقوع زمین‌لرزه در این مناطق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعیت هلال‌احمر و سازمان مدیریت بحران برای جلوگیری از آسیب به افراد به‌سرعت وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی تصریح کرد: در این مدت اسکان موقت زلزله‌زدگان انجام و عملیات بازسازی با توجه به فصل سرد سال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تمام توان آغاز شد.

وی یادآور شد: دولت در پرداخت‌های بلاعوض و تسهیلات ارزان‌قیمت بلندمدت اقدامات مطلوبی انجام داد که تاکنون بخشی پرداخت شده است و قسمتی هم به‌زودی پرداخت می‌شود.

مرتضوی اظهار داشت: تعداد دیگری از واحدهای مسکونی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ که آسیب دیده و امکان مرمت و بازسازی برای آن‌ها وجود ندارد، مطرح و منتقل می‌شود تا تصمیم‌گیری مناسبی برای بازسازی آن‌ها انجام شود.

گفتنی است در آذرماه سال گذشته زلزله‌ای به بزرگی ۴/۵ ریشتر شهرستان چلگرد را لرزاند که به گفته معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پی این زمین‌لرزه ۴۹۶ واحد روستایی آسیب جدی و ۳ هزار و ۱۲۲ واحد خسارت‌های جزیی دیدند.

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور معاون اجرایی صولت مرتضوی استانی زلزله زدگان اعطای تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟

اکبر یاوری فروشانی، رئیس اتحادیه صنف بارفروشان گفت: تا پایان اردیبهشت با عرضه انبوه میوه‌های نوبرانه، قیمت در بازار روند کاهشی به خود می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه‌های نوبرانه، قیمت‌ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می‌رسد.

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران