Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:24:34 GMT

تداوم صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۱۷۵۵

تداوم صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی از عصر دیروز شاهد آسمانی ابری در استان تهران هستیم.

جلالی از کاهش نسبی دما طی عصر امروز سه شنبه دوم فروردین ماه خبر داد و گفت: از فردا از چهارشنبه شب تا روز پنجشنبه افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان تهران از تداوم صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی تا سوم فروردین در استان تهران خبر داد و بیان داشت: برای بعد از ظهر پنج‌شنبه ۴ فروردین ماه نیز در بعضی ساعت‌ها رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ به‌ویژه در بخش‌های شمالی پیش بینی شده است که در بخش‌های جنوبی گاهی با خیزش موقتی گردوخاک همراه خواهد بود.

وی در ادامه عنوان داشت: طی روز جمعه ۵ فروردین ماه نیز در سطح استان تهران به ویژه در بخش‌های جنوبی، وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده که همراه با کاهش نسبی دما خواهد بود.

کد خبر 5451739

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی جلالی اداره كل هواشناسي استان تهران سامانه بارشی بوشهر نوروز ویروس کرونا کرمانشاه نیمه شعبان نوروز 1401 مسافران نوروزی بارش برف عید نوروز آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی گردشگری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه از اوایل هفته آینده

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هوای استان امروز (چهارشنبه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم و رشد ابر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: احتمال اینکه شرایط مذکور، به خصوص در نواحی شرقی، با رگبارهای موقت و پراکنده باران نیز همراه گردد؛ چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از فردا تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار در منطقه، متوسط دمای هوا در غالب نقاط استان، به تدریج افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: افزایش دمای هوا، در روزهای جمعه و شنبه نسبتاً محسوس خواهد بود.

به گفته زورآوند به دنبال این وضعیت، موجی ناپایدار در روزهای یکشنبه و دوشنبه جو منطقه را تحت تأثیر گرفته در بعضی ساعات بارش‌هایی همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بارش که در روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود؛ سبب کاهش نسبی دمای هوا در غالب نقاط می‌شود.

کد خبر 6100788

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه از اوایل هفته آینده
  • احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر/ سواحل متلاطم است
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خصوص وزش باد
  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • صدور هشدار سطح نارنجی در اردبیل
  • صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کرمانشاه
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک