Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:42:28 GMT

نرگس محمدی: کرونا باعث شد قدر داشته‌هایمان را بدانیم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۱۷۹۴

نرگس محمدی: کرونا باعث شد قدر داشته‌هایمان را بدانیم

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین برنامه «احوالپرسی» نوروزی در نخستین روز فروردین با حضور نرگس محمدی (بازیگر) و سینا حجازی (خواننده) ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه به روی آنتن رفت. 

در بخشی از برنامه، مسعود روشن‌پژوه گفت: فکر نمی‌کردم بیان واژه «یک و یک و یک» در برگزاری مسابقات کودک، همزمان با اجرای برنامه‌ای در تاریخ ۱/۱/۱ شود و همین امر برای ۲/۲/۲ صادق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس در گفت‌وگوی صمیمی با نرگس محمدی، مطالب جالبی عنوان شد. 

نرگس محمدی در پاسخ به سؤال مجری برنامه پیرامون بهترین عیدی که دریافت کرده، گفت: بهترین عیدی که گرفته‌ام، به دوران کودکی‌ام برمی‌گردد همان پول‌های نوی کم اما سرشار از خاطره. 

بازیگر سریال پرطرفدار ستایش در خصوص تبریک عید به عزیزانش گفت: من اول به مادرم تبریک عید نوروز را می‌گویم و بعد از آن به مادر همسرم علی ولی اولین جایی که برای عید دیدنی می‌رویم منزل دایی‌ام است. 

وی درخصوص زندگی شخصی‌اش خاطرنشان کرد: من با علی خیلی خوشبختم چون او انسان بااخلاق و خوش اخلاقی است و این صفت، صفت با ارزشی است چون اخلاق تنها موردی است که باقی می‌ماند و بقیه موارد مثل پول و جمال و… ممکن است مقطعی باشد و در مورد فرزندآوری هم گفت: ان‌شاءالله امسال این مورد هم جزء اولویت‌های زندگی من و همسرم است. 

نرگس محمدی خاطرنشان کرد: در زندگی ما، گذشت دو طرفه است و آرزوی من در سال جدید برای همسرم این است که همینطور شاد و سلامت باشد چون علی، فردی است که حتی با ناراحتی دیگران، غصه‌دار می‌شود و تأثیر بدی بر روحیه‌اش گذاشته می‌شود. 

بازیگر فیلم خائن کشی در جواب مجری برنامه پیرامون نظرش درخصوص فروش ماشینش برای کمک به هزینه‌های فیلم جشنواره همسرش، گفت: امسال در جشنواره فجر، همسرم دو فیلم داشت که در جایی بیان کرده بود من ماشینم را فروختم و برای فیلم خائن‌کشی، هزینه کردم. اگر نیاز به فروش ماشین من هم می‌شد، این کار را انجام می‌دادم، چون ماشین و وسایل بالاخره فراهم می‌شود ولی وقتی اثری خوب در سینما باقی بماند، این خاطره‌انگیزتر خواهد بود. ضمن اینکه وقتی همه عوامل پروژه به آنچه حقشان است، برسند حالشان خوب خواهد بود و حال خوب آن‌ها، برای ما هم انرژی بیشتری به ارمغان می‌آورد. 

نرگس محمدی در پاسخ به این سؤال که چه چیزی را از سال ۱۴۰۰ به ۱۴۰۱ نمی‌آورد، گفت: من در سال ۱۴۰۰ ناراحتی‌هایی را تجربه کردم که از خدا می‌خواهم این ناراحتی‌ها در سال گذشته باقی بمانند و سال جدید، شروعی تازه برای من و مردم کشورم باشد. 

بازیگر سریال نوروزی زعفرانی درخصوص کرونا، گفت: به نظر من کرونا باعث شد قدر داشته‌هایی که قبلاً برایمان عادی شده بود، بیشتر بدانیم. قبلاً ارتباط‌ها راحت‌تر بود و همه صمیمانه‌تر با هم رفتار می‌کردند اما با وجود این بیماری حتی در آغوش کشیدن مادرم برای من تبدیل به حسرتی بزرگ شده است. 

وی درخصوص پایبندی به رسم و رسوم سنتی گفت: من به شدت به رسم و رسوم معتقدم و دوست ندارم چیزی از آن کم کنم یا موردی را اضافه نمایم. در حال حاضر موضوعی که باعث ناراحتی من می‌شود این است که در دوران کودکی و در ایام عید، پدربزرگ و مادربزرگ بودند، فامیلی‌ها گسترده‌تر بود و الان حسرت میخورم که دیگر آن شرایط وجود ندارد. 

نرگس محمدی درخصوص تصاویری که برایش به نمایش درآمد، گفت: علی، زمان‌هایی که گل نرگس هست برای هر مناسبتی برایم گل نرگس می‌خرد و هدیه‌های زیادی هم تا به حال به من داده چون تولد من در نهم ماه فروردین است، بهترین هدیه‌ها را از او و اطرافیانم گرفته‌ام.

آرزوی نرگس محمدی در سال جدید برای ملت ایران، آرامش و شادی و سلامتی بود و اینکه هرچه زودتر این ویروس کرونا رخت بربندد تا همه به روال عادی زندگی برگردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شبکه دو احوالپرسی نرگس محمدی نرگس محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال