Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سلیمانیان گفت: همزمان با فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمیرم با تشکیل جلسات منظم، مقدمات اسکان و رفاه مسافران و گردشگرانی که قصد سفر و یا اقامت به این شهرستان را داشته فراهم و از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات می‌باشد.

کمیته اسکان و رفاه مسافران نوروزی در شهرستان با مدیریت اداره آموزش و پرورش و همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آماده ارائه خدمات مطلوب و اسکان به گردشگران و مسافران نوروزی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سلیمانیان می‌گوید با توجه به تصمیمات اخذ شده در کمیته، اداره آموزش و پرورش با در نظر گرفتن ۲۴ مدرسه و ۱۳۷ کلاس با ظرفیت حدود بیش از ۷۰۰ نفر در شبانه روز آماده پذیرش و اسکان گردشگران و مسافران نوروزی است.

او در خصوص ظرفیت واحد‌های اقامتی دارای مجوز بهره‌برداری از اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در سطح شهرستان گفت: هم اکنون شهرستان دارای یک مجتمع گردشگری، یک هتل و ۱۱ اقامتگاه بوم گردی دارای مجوز بهره‌برداری و بیش از ۳۰ واحد اقامتی خانه مسافر می‌باشد که با ظرفیتی حدود ۳۵۰ نفر در شبانه روز آماده پذیرش و اسکان گردشگران و مسافران نوروزی است.

به گفته دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سمیرم کمیته اسکان و رفاه شهرستان با توجه به اعمال حجم بالای مسافرت‌ها و نیاز به اسکان، پیش‌بینی‌های لازم را در خصوص استفاده از ظر فیت خوابگاه‌های دانشجویی، مهمانسرای ادارات و در صورت لزوم استفاده از ظرفیت حسینیه‌ها و تکایا را نیز انجام داده که در صورت نیاز برای اسکان و رفاه گردشگران از آن‌ها استفاده گردد.

او می‌گوید کلیه واحد‌های اقامتی شهرستان توسط تیم بازرسی مشترک در چندین نوبت بازدید و از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار بوده و سعی شده تمام امکانات مورد نیاز برای گردشگران با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی فراهم گردد تا مراجعه‌کنندگان با خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی از شهرستان به وطن اصلی خود برگردند.
شهرستان سمیرم با چهار بخش، شش شهر و ۱۲۰ روستا با سه قومیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری اسکان مسافران نوروز1401 مسافران نوروزی اسکان و رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: گردشگران برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته‌جاری به دلیل بارش‌های رگباری و احتمال سیلاب به مناطق ییلاقی این شهرستان سفر نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری طرقبه و شاندیز، حمیدرضا ضیایی رحیمیان اظهار داشت: بر اساس اعلام هشدار نارنجی هواشناسی خراسان رضوی و مصوبات ستاد مدیریت بحران، این بارش‌ها در نواحی کوهستانی طرقبه شاندیز شدید رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: به طور قطع حضور گردشگران همزمان با بارش‌های شدید در اطراف رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی طرقبه شاندیز خطرساز خواهد بود.

فرماندار طرقبه شاندیز اظهار کرد: برای پیشگیری از عواقب احتمالی بارش‌های شدید، تصمیم‌های مقتضی برای مدیریت شرایط بحرانی در فرمانداری اتخاذ خواهد شد که نتایج آن اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 751719

دیگر خبرها

  • سمیرم آماده برگزاری دور دوم انتخاب است
  • آمادگی برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر بازی‌دراز
  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • سراب سفره کوه سلسله
  • انتخابی سخت در سمیرم و لنجان/ مردم کار را تمام می‌کنند
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس