Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام لشگرآرا رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: راه‌های پیشگیری از کرونا در سفر با خودروی شخصی عبارتند از :

 او گفت: سعی کنید در  گاه‌های خلوت‌تر توقف کنید، اگر قصد تهیه مواد خوراکی دارید از محصولات بسته‌بندی استفاده کنید، هنگام پیاده شدن در پمپ‌های بنزین، ماسک به همراه داشته باشید، پس از خرید، سوخت‌گیری و هر گونه توقف دست‌های خود را ضدعفونی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در مکان‌های خلوت شیشه خودرو  را پایین بیاورید تا هوا بهتر در گردش باشد و در مکان‌های شلوغ شیشه خودرو را بالا بیاورید و از سیستم تهویه خودرو استفاده کنید.

راه‌های پیشگیری از کرونا در هتل، مسافرخانه و اقامتگاه

لشگرآرا گفت: برای مقابله با کرونا در سفر تا جای ممکن هتل خود را آنلاین رزرو کنید، دقت کنید محل اسکان انتخابی شما، تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کند،  استفاده از ماسک در راهرو‌ها و سالن انتظار،کاهش تماس با سطح‌های بسیار آلوده از جمله دستگیره‌ها و دکمه‌های آسانسور، ضدعفونی سطوح پرتماس مانند دستگیره در اتاق و در یخچال، حفظ فاصله فیزیکی با سایر مسافران و  استفاده از آسانسور با تعداد نفرات کم است.

راه‌های پیشگیری از کرونا در رستوران‌های بین شهری

رئیس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: از آن جایی که غذا با سلامتی ارتبط تنگاتنگی دارد، رعایت نکات مهم پیشگیری از کرونا ویروس در چنین مکان‌هایی اهمیت بیشتری دارد بنابراین توصیه می‌شود نکات زیر را رعایت کنید:

 او گفت: از سلامت محیط، کارکنان و غذای رستوران اطمینان کسب کنید اگر در محیط علائمی از رعایت نکردن بهداشت یا ابتلای کارکنان به بیماری مشاهده کردید استفاده از مواد غذایی، توصیه نمی‌شود.

لشگرآرا گفت: از نان بسته بندی و قاشق و چنگال یک بار مصرف استفاده کنید،  هزینه غذا را تنها با کارت بانکی پرداخت کنید، استفاده از پول نقد می‌تواند منجر به انتقال آلودگی شود و دست‌ها و کارت خود را ضدعفونی کرده  و هنگام صرف غذا میزی را انتخاب کنید که اطراف آن خلوت باشد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفرهای نوروزی کرونا پیشگیری از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه ۲۴ بازی مقابل سپاهان نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند که تا دقیقه ۴۴ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه هواداران پرتعداد تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی همانند همه بازی‌های خانگی این تیم طی سال‌های گذشته یک‌صدا نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زده و زنده کردند.

هادی نوروزی که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس تهران توپ می‌زد و چندسال پیاپی بازوبند کاپیتانی قرمزهای پایتخت را بر تن می‌کرد نزدیک به ۸ سال است که به دیار باقی شتافته است و هواداران پرسپولیس طی این مدت همواره از وی به نیکی یاد کرده‌اند.

کد خبر 749861

دیگر خبرها

  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است