Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@09:56:47 GMT

سفر بیش از ۲ میلیون نفر به گیلان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۳۶۳

سفر بیش از ۲ میلیون نفر به گیلان

به گزارش تابناک، ولی جهانی در گفتگو با مهر با اشاره به آمارهای ورود مسافران و گردشگران نوروزی به استان گیلان با اشاره به رشد ۴۰ درصدی ورود خودرو به استان از ۲۹ اسفند ماه تاکنون در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت بر اساس آمارها بیش از ۴۶۰ هزار خودرو وارد استان شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از دو میلیون گردشگر وارد استان گیلان شده اند، گفت: این تعداد در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه به استان گیلان سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه این تعداد گردشگر از طریق زمینی و هوایی به استان سفر کرده اند، افزود: ستاد تسهیلات سفر استان گیلان آماده کامل برای میزبانی از گردشگران و مسافران در ایام نوروز امسال دارند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش شده تا همه امکانات و ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات خوب و شایسته به مسافران در استان گیلان ارائه شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت کرونا رعایت همه دستور العمل های بهداشتی از سوی اماکن اقامتی و گردشگری لازم و ضروری است.

جهانی با اشاره به برخورد با واحدهای گردشگری و اقامتی که این موازین را رعایت نکنند، افزود: تاکنون اطلاعات بیش از ۶۷ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان گیلان ثبت شده است.

وی همچنین به رصد و پایش مراکز اقامتی و گردشگری در ایام نوروز اشاره و اضافه کرد: چهار اکیپ به صورت شبانه روزی فعالیت این مراکز را رصد و پایش می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین حقوق کارگران نوروز 1401 گردشگران نوروز گیلان مذاکرات وین حقوق کارگران نوروز 1401 قیمت گوشی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه

به گزارش صدای ایران از آنادولی،بر اساس داده‌های اداره کل امور دریایی وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی، ۴۲ کشتی تفریحی کروز در بنادر کشور پهلو گرفتند و این میزان در مدت مشابه سال جاری به ۵۰ کشتی افزایش یافت.

تعداد مسافران کشتی‌های کروز اعم از ورودی به ترکیه، تردد از ترکیه به سایر کشور‌ها و مسافران ترانزیتی در سه ماهه نخست سال جاری با ۷۹.۱۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۶۱ هزار و ۱۱۳ نفر رسید.

در ژانویه سال گذشته ۱۲ کشتی کروز، در فوریه ۲ فروند در مارچ ۲۸ کشتی در بنادر کشور پهلو گرفتند، این تعداد در ماه‌های مشابه سال جاری به ترتیب ۱۸، ۵ و ۲۷ فروند بود.

دیگر خبرها

  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم