Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:21:31 GMT

تیم ملی ایران ترمز سرمربی کره جنوبی را می‌کشد؟

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۴۴۱

تیم ملی ایران ترمز سرمربی کره جنوبی را می‌کشد؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه این هفته به مصاف هم می‌روند. در این بازی که از گروه A قاره آسیا و در شهر سئول برگزار می‌شود، هر دو تیم باوجود قطعی شدن صعودشان به جام جهانی به دنبال کسب پیروزی هستند؛ ایران (۲۲ امتیاز) با انگیزه تداوم صدرنشینی و کره جنوبی (۲۰ امتیاز) با انگیزه گرفتن صدر از ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار برای کُره ای ها اهمیت دیگری هم دارد. «پائولو بنتو» سرمربی کره جنوبی از زمان حضورش در این تیم از ۴۱ بازی صاحب ۲۷ برد، ۱۰ تساوی و ۴ باخت شده است.

بنتو در کنار «اشتیلیکه» سرمربی سابق کره جنوبی آمار بیشترین برد را در این تیم از خود بر جای گذاشته است و پیروزی برابر ایران می‌تواند او را به تنها مربی کره جنوبی تبدیل کند که صاحب بیشترین برد می‌شود.

کره جنوبی با بنتو همچنین در ۱۹ بازی خانگی هیچ باختی را متحمل نشده است. آمار کره در دیدارهایی که میزبان بوده ۱۵ برد و ۴ تساوی است و مربی پرتغالی کره جنوبی می‌تواند این آمار خود را هم برابر ایران بهبود ببخشد.

در سوی دیگر میدان هم تیم ملی ایران و «دراگان اسکوچیچ» سرمربی کُرواتش قرار دارند. اسکوچیچ با ایران آمار خارق العاده ای از خود بر جای گذاشته و در ۱۵ مسابقه‌ای که سرمربی تیم ملی بوده، رکورد ۱۴ برد و یک تساوی را ثبت کرده است.

تنها تساوی اسکوچیچ با تیم ملی ایران در بازی رفت با همین کره جنوبی در ورزشگاه آزادی رقم خورده و باید دید در دیدار برگشت چه اتفاقی رخ خواهد داد. آیا اسکوچیچ می‌تواند ترمز کره جنوبی را بکشد و طلسم بازی‌های خانگی این تیم را بشکند و یا بنتو اولین کسی خواهد بود که نخستین باخت را به تیم ملی ایران با هدایت اسکوچیچ تحمیل می‌کند.

کد خبر 5451786 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ پائولو بنتو تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کره جنوبی کره جنوبی مسابقات انتخابی جام جهانی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی 98 فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران دربی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال کره جنوبی مهدی طارمی فرهاد مجیدی یحیی گل محمدی کره جنوبی ورزشگاه آزادی تیم ملی ایران کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن پس از اعتراض به پوشش مدافع سابق لیورپول، از مصاحبه بعد از بازی با جیمی کاراگر خودداری کرد.

اسطوره قرمزها که دیشب پیروزی دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسی‌ها را از نزدیک تماشا کرد، قبل از شروع بازی به میان هواداران دورتموند رفت و اوقات خوبی را کنارشان سپری کرد. او یک شال دورتموند را نیز هدیه گرفت.

کاراگر بعد از بازی با جیدون سانچو مصاحبه کرد چون مصاحبه او با سرمربی پی اس جی به‌طور ناگهانی متوقف شد. در واقع انریکه با شال دورتموند که او در اختیار داشت، موافق نبود.

این نارضایتی انریکه توسط پیتر اشمایکل فاش شد که او نیز به‌عنوان خبرنگار شبکه سی بی اس در ورزشگاه دورتموند حضور داشت.

اشمایکل گفت: «جیمی به‌طور جدی همه افراد اینجا را ناراحت می‌کند. اول از همه، قرار بود با لوئیس انریکه حرف بزند. او وارد شد و گفت سلام و بعد رفت چون جیمی شال دورتموند بر گردن داشت. به همین دلیل با سانچو حرف زدیم و او اصلا در لیست ما نبود.»

 

دیگر خبرها

  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!