Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه لرستان گفت: : تردد تانکرهای مواد سوخت و خطرناک و همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه در آزاد راه خرم‌آباد - بروجرد از ورودی بروجرد به این آزاد راه به دلیل مشکلات فنی و جانمایی گیت‌ها تا پایان تعطیلات نوروز و رفع نقص ممنوع است. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد زارعی درگفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به موج اول سفرهای نوروزی که از چند روز قبل آغاز شده و تا پایان هفته اول ادامه دارد، اظهار داشت: مسافران زمان سفرهای خود را مدیریت کنند و حتما قبل از حرکت وضعیت راه ها را از سامانه 141 استعلام بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قانون‌مداری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر شعاری است که امسال به عنوان شعار نوروزی انتخاب شده تا به مسافران یادآوری کند برای داشتن سفری ایمن باید از خطر دور شوند تا سفری همراه با آرامش تجربه کنند.

رئیس پلیس راه لرستان عنوان کرد:خط قرمز پلیس تخلفات حادثه ساز نظیر سبقت غیر مجاز، سرعت غیرمجاز، تجاوز به چپ می‌باشد.

وی با اشاره به رفتارهای غیر ایمن تعداد محدودی از رانندگان هنجارشکن بیان کرد: توقیف 72 ساعته در انتظار رانندگان پرخطر در ایام نوروز است و پلیس مصمم است با عده محدودی از رانندگان که به قانون و مقررات بی توجه هستند و از قانون تخطی می‌کنند، به طور جدی برخورد کنند.

زارعی گفت:از ابتدای 25 ام اسفند ماه تا 29 اسفند 262 هزارو 649 وسیله نقلیه وارد استان  و همچنین 231 هزار و 641 دستگاه از استان خارج شده‌اند.

وی تصریح کرد : براساس آمار مذکور میزان تردد در جاده های استان  از 25 ام تا 29 ام اسفند ماه در  مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به محور های پرتردد استان خاطرنشان کرد: محور کمربندی خرم آباد به سمت چم انجیر، محور آزادراه خرم آباد به سمت پل زال، محور بروجرد به سمت خرم آباد وهمچنین محور چالان چولان  بیشترین میزان تردد را تاکنون داشته اند.

افزایش 50 درصدی سفرهای نوروزی در استان قزوین / همیاران جهادی پلیس راه وارد عمل شدندمحدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در طرح نوروزی پلیس راه کرمانشاه اعلام شدخندانی: از رئیس پلیس راهور شکایت می‌کنیم/قانون بودجه نمی‌تواند قانون دائمی رسیدگی به تخلفات رانندگی را نقض کند

وی اظهارداشت: تردد تانکرهای مواد سوخت و خطرناک ازمحور آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد و همچنین تردد کامیون و اتوبوس در محور قدیم خرم آباد- پلدختر در ایام نوروز ممنوع اعلام شده است.

زارعی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه  در ورودی بروجرد به  آزاد راه خرم‌آباد - بروجرد به دلیل مشکلات فنی و جانمایی گیت‌ها با نظر مدیریت آزا راه تا پایان تعطیلات نوروز و رفع نقص این مسیرممنوع است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در سطح کشور و استان باشیم.

انتهای پیام/645/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزاد راه خرم آباد رئیس پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در پی آتش گرفتن یک  کامیون در این محور آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج  با اعزام به محل حادثه آتش  راپس از چند دقیقه مهار کردند و از خسارت به خودروهای عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

 در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن بطور کامل درآتش سوخت اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت و علت حادثه در دست بررسی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور