Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@10:49:08 GMT

دانش آموزان خرم بیدی در راه سرزمین نور

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۴۹۹

دانش آموزان خرم بیدی در راه سرزمین نور

 سرهنگ رستمی فرمانده سپاه ناحیه خرم بید گفت: پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا، نخستین کاروان راهیان نور با حضور ۱۰۰ دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

او گفت: شرکت کنندگان در این اردوی زیارتی در مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی طلاییه، هویزه، شلمچه، علقمه، کانال کمیل، فکه و معراج شهدا بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی گفت: این کاروان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعزام شده و انجام واکسیناسیون از شرط‌های ضروری برای شرکت در سفر راهیان نور بود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم بید، نشان دادن رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف این حرکت فرهنگی برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعزام دانش آموزان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی که در محاصره سیل قرار دارد، توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد