Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از دو حادثه محبوس شدن دو نفر در برخورد خودروی سواری پراید با تریلی پارک شده در خیابان برارنده اصفهان و حریق ۵۰۰عدد سیلندر ۱۱کیلویی گاز در روستای حسین‌آباد فلاورجان، خبر داد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز _سه‌شنبه دوم فروردین‌ماه_ حادثه محبوس شدن راننده و سرنشین یک خودروی سواری پراید در برخورد با یک تریلی پارک شده، به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شش آتش‌نشانی واقع در خیابان کاوه به محل حادثه در خیابان برازنده اصفهان، اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی، نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کرده، راننده و سرنشین خودرو که مرد و زن جوانی بودند را آزادسازی کردند و تحویل عوامل انتظامی و اورژانس شهر دادند.

اطفا حریق در جایگاه عرضه سیلندر ۱۱ کیلویی گاز

وی با اشاره به حادثه دیگری، گفت: ساعت ۱۱:۱۲ صبح _یکشنبه بیست‌ونهم اسفندماه_ حریق جایگاه عرضه سیلندر ۱۱ کیلویی گاز در مجاورت منازل مسکونی، به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اصفهان، گزارش شد.

آهنگران تصریح کرد: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ به محل حادثه که در روستای حسین‌آباد (کرسگان) فلاورجان بود، اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مأموریت بالغ بر ۵۰۰ عدد سیلندر ۱۱ کیلویی گاز با تلاش سه ساعته مأموران آتش‌نشانی اطفا و از به وقوع پیوستن یک فاجعه جلوگیری شد.

کد خبر 563284

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی آتش نشانی اصفهان فرهاد کاوه آهنگران محبوس شدن محبوس شدن در خودرو آتش سوزی مهار آتش سوزی اطفاء حريق اطفای حریق حریق اطفا حریق حادثه حریق حادثه حریق در اصفهان خسارات حریق تصادف پراید سیلندر گاز مایع شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی سیلندر ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • انفجار منزل مسکونی در قم