Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:15:43 GMT

میوه تنظیم بازار در لامرد در حال توزیع است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۶۳۹

دریافت 5 MB

علیرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تامین کالاهای اساسی و نظارت برآن برعهده جهادکشاورزی گذاشته شده است و روزانه بازار پایش، و بر اساس آن تصمیمات لازم گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه تامین کالاهای اساسی یکی از دغدغه های دولت است، اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار کالاهای اساسی همچون مرغ، برنج، شکر، میوه و…در پنج بخش شهرستان لامرد در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: ۳۳ تن برنج، ۲۷ تن شکر، ۳۰ تن مرغ تنظیم بازار در حال توزیع است.

این مقام مسول گفت: در بحث میوه، پرتقال و سیب به مقدار نیاز برای شهرستان تهیه شده است که در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه قیمت میوه مصوب تنظیم بازار از قیمت بازار پایین تر است، تصریح کرد: برای خرید از طرف شهروندان استقبال خوبی شده است و در صورت نیاز بازار و تقاضای دوباره عاملین سفارش خرید انجام خواهد شد.

وی گفت: میوه تنظیم بازار تحویل عامل های فروش در پنج بخش شهرستان داده شد تا بتوانیم به صورت عادلانه توزیع کنیم.

محمدی اظهار داشت: طرح تنظیم بازار همه ساله با هدف تنظیم بازار میوه، رفاه مردم و کاهش دغدغه تامین میوه در ایام عید و جلوگیری از نوسان و افزایش غیرمنطقی قیمت ها اجرا می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه این طرح همچنان به منظور رفاه حال مردم شریف شهرستان ادامه دارد، افزود: روز اول سال جدید نیز توزیع میوه در سردخانه آغاز شده و با تصمیم ستاد تنظیم بازار و و در صورت نیاز ادامه خواهد داشت.

در این رهگذر، داود حیدری مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان لامرد اظهار داشت: طرح تنظیم بازار همه ساله در شهرستان در مورد میوه و چندکالای اساسی دیگر انجام می شود که شبکه تعاونی روستایی شهرستان لامرد در ایام نوروز آمادگی کامل را در این زمینه دارد.

وی افزود: سیب زرد، سیب قرمز، پرتقال تامسون، و پرتقال والنسیا با کیفیت مطلوب در حال توزیع است.

او گفت: مرغ منجمد باکیفیت خوب در چهارمرحله در حال توزیع است، و شکرو برنج نیز توزیع شده است.

کد خبر 5451841

منبع: مهر

کلیدواژه: تنظیم بازار لامرد میوه بوشهر نوروز ویروس کرونا کرمانشاه نیمه شعبان نوروز 1401 مسافران نوروزی بارش برف عید نوروز آمار کرونا اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه گردشگری سفرهای نوروزی حال توزیع تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری افزود: این عملیات با هدف مرئی سازی و جلوگیری از هدر رفت آب در هنگام ترکیدگی و اتفاقات پیش رو در شبکه آب انجام شد.

 وی با بیان اینکه این تعداد حوضچه شیر فلکه در بخش شبکه آبرسانی تعداد زیادی است، اظهار داشـت: این میزان مرئی سازی و همسطح سازی در بخش توزیع آب در اتفاقات، خسارت‌های ناشی از ترکیدگی و نشت آب به زیرساخت‌های مسکونی در قطع به موقع آب، تاثیر بسزایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر