Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تردد مسافران به استان از ۲۵ اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۳ درصد افزایش یافت و بیشترین حجم تردد خودرو محورهای شمال و مرکز استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، پس از 2 سال محدودیت‌های کرونایی سفرهای نوروزی در نقاط مختلف کشور افزایش یافته و این درحالی است که استان‌های جنوبی و ساحلی بیشترین حجم مسافر تاکنون ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آب و هوای مناسب، ساحل خلیج‌فارس آثار و ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی و بازارچه‌های ملوانی در نقاط مختلف استان بوشهر، از جمله ظرفیت‌های هدف گردشگری است که مسیر بیشتر مسافران نوروزی این استان اعلام شده است.

تاکنون بیش از شش میلیون مسافر وارد استان شده است

به گفته استاندار بوشهر از زمستان سال گذشته تاکنون بیش از شش میلیون مسافر وارد استان شده است و مسافرت به این استان همچنان ادامه دارد.

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه تا پایان تعطیلات نوروزی تعداد مسافران به بیش از 9 میلیون نفر می‌رسد اظهار داشت: تمام ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی از جمله اسکان گردشگران بسیج شده‌اند و تمهیدات لازم برای جلوگیری از مشکلات و بحران‌ها اندیشیده شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش باران و وزش باد در استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای این مهم مصلا جمعه و سالن‌های ورزشی مورد توجه قرار گرفته است که در صورت بارش باران و وزش باد، مسافران به مکان‌های امن هدایت می‌شوند.

استاندار بوشهر از راه‌اندازی اردوگاه‌های اقامتی موقت در نقاط مختلف از جمله مرکز استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این اردوگاه‌ها در کنار سواحل استان از سوی شهرداران طراحی و ایجاد شده که مسافران در چادر گروهی اسکان داده می‌شوند.

اسکان بیش از 12 هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه یک هزار و 300 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرهای استان تجهیز شده است اظهار داشت: تاکنون 12 هزار و 350 مسافر نوروزی در کلاس‌ها و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر اسکان داده شده‌اند.

علی موحدی، مدارس، خانه معلم و اردوگاه‌های دانش‌آموزی را محل اسکان مسافران نوروزی در استان دانست و تصریح کرد: تاکنون سه هزار و 650 خانوار در مدارس، خانه معلم و اردوگاه‌های دانش‌آموزی آموزش و پرورش استان اسکان یافته‌اند.

وی شهرستان‌های بوشهر و گناوه را بیشترین اسکان مسافران دانست و افزود: خدمات به مسافران نوروزی برای اسکان و اقامت در مدارس، اردوگاه‌ها و خانه معلم ادامه دارد.

ورود مسافران نوروزی به استان بوشهر 53 درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اجرا طرح نوروزی تا 15 فروردین خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده از 25 اسفند تاکنون 245 هزار خودرو وارد استان بوشهر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 53 درصدی دارد.

حمیدرضا علم ، بیشترین تردد در این مدت را ورودی چغادک به بوشهر دانست و بیان کرد: محور هندیجان به دیلم، پارسیان به عسلویه و بهبهان به دیلم پس از بوشهر بیشترین ورودی خودروها ثبت کرده‌اند.

ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به طور دائمی در همدان ایجاد شودرشد 56 درصدی ورود خودروهای شخصی به جزایر کشورامام جمعه بوشهر: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه و حساسی به حوزه معیشت، اقتصاد و تولید جامعه دارند + فیلم

وی با بیان اینکه استان‌های فارس و اصفهان بیشترین تردد پلاک‌های خودرو داشته‌اند اضافه کرد: در 7 روز گذشته بیش از 208 هزار خودرو مسافر از استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از استقرار 34 تیم راهداری با 300 نفر نیروی مجرب در محورهای مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: کارکنان راهداری استان بوشهر ضمن رفع نقاط حادثه‌خیز، اقدامات مهمی برای ارتقا ایمنی در جاده‌ها کرده‌اند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسافران نوروزی استان بوشهر اردوگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟