Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:24:39 GMT

توسعه حرم حضرت عباس از ضلع شرقی آغاز شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۸۷۳

توسعه حرم حضرت عباس از ضلع شرقی آغاز شد +عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، توسعه حرم حضرت عباس علیه‌السلام به همت خادمان این آستان در حال انجام است و مرحله تخریب بخشی از فضای باب القبله حرم عباسی به پایان رسیده است.

بر همین اساس، مرحله دوم برای توسعه حرم حضرت عباس علیه‌الاسلام آغاز شد و مهندسان و کارگران عراقی به منظور افزایش فضای زیارتی این بار از محدوده بین خیابان العلقی فعالیت خود را آغاز کردندغ به طوری که بخشی از املاک این خیابان خریداری و عملیات تخریب آن در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از مهندسان حرم حضرت عباس علیه السلام روند توسعه حرم سقای دشت کربلا از ضلع شمال شرقی حرم آغاز شده است و پس از تخریب،  فعالیت‌های مقدماتی صورت می‌گیرد.

در ادامه تصاویری از آغاز توسعه حرم حضرت عباس علیه‌الاسلام از ضلع شرقی حرم را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: توسعه حرم علیه الاسلام آستان توسعه حرم حضرت عباس حرم حضرت عباس علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ‌کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا اظهار کرد: همزمان با آغاز سال 1403 و در راستای پاک‌سازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

وی ادامه داد: در این راستا 34 کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاک‌سازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند.

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

سردار مجید بیان کرد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی بیش از 90 درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و... را به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تأکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاک‌سازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • توانایی ایران در وصل شدن گذر جنوب شرق به اروپای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی