Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@03:59:57 GMT

نصب دوربین روی البسه مرزبانان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۸۷۴

نصب دوربین روی البسه مرزبانان

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: دوربین‌هایی روی البسه مرزبانان با هدف نظارت و کنترل دقیق مرز و ارزیابی صحت عمل همکاران مرزبانی نصب شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار احمدعلی گودرزی در بازدید نوروزی از مرز زمینی آستارا اظهار کرد: نیروهای مرزبانی در زمینه حفظ حقوق بیت‌المال و برای تقویت پایه‌های تولید ملی با قاچاق کالا مبارزه بی‌امان می‌کنند و پایش شبانه‌روزی مرز به صورت هوشمند تقویت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: کشور ایران 2 هزار و 700 کیلومتر مرز دریایی دارد و در پی تأکیدات رئیس جمهور در زمینه آزادسازی سواحل در حوزه دریابانی با هماهنگی مقام قضائی اقدامات خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: از استانداران و فرمانداران انتظار داریم در زمینه تقویت و انسداد مرز در قالب کارگروه ویژه مرز همت کنند و در همین راستا دوربین‌هایی روی البسه مرزبانان با هدف نظارت و کنترل دقیق مرز و ارزیابی صحت عمل همکاران مرزبانی نصب شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و پیش‌بینی ورود گردشگران به گیلان، امکانات امداد و نجات دریابانی به اندازه کافی تأمین شده و آمادگی در نیروها برای برقراری امنیت در ساحل و دریا وجود دارد و اواخر سال گذشته هم تعدادی خودروی عملیاتی و همچنین شناور به استان‌های ساحلی اختصاص یافت.

گودرزی گفت: ارتباط و هماهنگی در حوزه معاهدات مرزی و تسهیل در تردد خودروها بین مرزبانی ایران و جمهوری آذربایجان شکل گرفته و مرزنشینان از رودخانه آستاراچای استفاده می‌کنند.

تبریک نوروزی فرمانده نیروی زمینی ارتش به مرزبانان غیور در نقطه صفر مرزی شرق کشور + تصاویرمرزبانی از ایران در نقطه صفر مرزی استان کردستان به‌روایت تصویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار جمهوری آذربایجان پلیس مرزبانی ناجا اخبار جمهوری آذربایجان پلیس مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • هدف گذاری برای تقویت مناسبات ترانزیت جاده ای بین ایران و ازبکستان
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار