Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:23:18 GMT

راهیان نور عامل مهمی در تجدید و تقویت روحیه مردم است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۲۹۳۴

راهیان نور عامل مهمی در تجدید و تقویت روحیه مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در بازدید از ایستگاه رزمی فرهنگی آب تیمور راهیان نور ارتش در اهواز، با تأکید بر اهمیّت و جایگاه نمایشگاه‌ها و یادمان‌های شهدای ارتش گفت: حضور در نمایشگاه‌ها و یادمان‌های شهدای راهیان نور عاملی مهم جهت حضور در میان مردم، تجدید و تقویت روحیه و همچنین باعث یادکرد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه‌ها و یادمان‌ها بیان کرد: یادمان‌های دوران دفاع مقدس و مناطق عملیاتی خوزستان هرساله به ویژه در ایام پایانی سال و نوروز پذیرای کاروان‌های راهیان نور و اقشار مختلف مردم هستند و دست اندرکاران برپایی نمایشگاه‌های راهیان نور با تشریح مناطق عملیاتی و معرفی دستاوردهای دفاعی ونظامی سبب آشنایی نسل جوان با اقدامات ارزنده شهدا و رزمندگان و دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب می‌شوند.

کد خبر 5451866

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر دریادار حبیب الله سیاری ارتش خوزستان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمهوری اسلامی ایران آیت الله محمدی ری شهری نوروز علی بهادری جهرمی مجلس شورای اسلامی پیام تسلیت محمد مخبر مقام معظم رهبری سیدابراهیم رئیسی انقلاب اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان سعید خطیب زاده نمایشگاه ها راهیان نور یادمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد