Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@03:13:37 GMT

جزئیات ثبت‌نام در خوابگاه‌های دانشگاه تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۳۰۳۸

به گزارش مهر، بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه تهران، دانشجویانی غیربومی که در بهمن ماه ۱۴۰۰ در خوابگاه ثبت‌نام نموده و ساکن هستند، جهت ادامه اسکان در خوابگاه‌ها نیاز به هیچ‌گونه اقدامی ندارند اما دیگر دانشجویان غیربومی روزانه مشغول به تحصیل، می‌توانند صرفاً در تاریخ‌های مشخص‌شده، به سامانه خوابگاهی دانشگاه تهران به نشانی http://ems.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ut.ac.ir مراجعه و جهت ثبت‌نام برای اسکان اقدام کنند.

گروه اول مربوط به دانشجویان غیربومی روزانه کارشناسی ارشد (ورودی ۹۹)، دکتری تخصصی (ورودی ۹۷ و ۹۸ و ۹۹)، دکتری حرفه‌ای (ورودی ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ و ۹۸) و دکتری تخصصی پیوسته که در نیمسال دوم ۱۴۰۰ ساکن نبوده اما در ترم‌های گذشته سابقه اسکان دارند، می‌شود. این گروه دانشجویان می‌توانند از ۳ تا ۴ فروردین ۱۴۰۱ به سامانه خوابگاهی مراجعه و جهت تمدید اسکان اقدام کنند.

دانشجویان غیربومی روزانه مقطع کارشناسی ارشد (ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰)، دکتری تخصصی (ورودی ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ و ۱۴۰۰)، دکتری حرفه‌ای (ورودی ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ و ۹۸) و دکتری تخصصی پیوسته نیز که تاکنون اقدام به ثبت‌نام خوابگاه نکرده‌اند، از ساعت ۱۲ ظهر ۶ فروردین تا ۷ فروردین ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام در سامانه خوابگاهی مهلت دارند.

سومین گروه نیز مربوط به دانشجویان غیربومی روزانه مقطع کارشناسی است. دانشجویان روزانه کارشناسی ورودی سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ از ساعت ۱۰ صبح ۷ فروردین تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ و دانشجویان روزانه کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ صرفا در تاریخ ۱۰ فروردین ماه می‌توانند به سامانه خوابگاهی مراجعه و جهت ثبت‌نام خوابگاه اقدام کنند.

همچنین دانشجویان غیربومی روزانه مقطع دکترای حرفه‌ای، در صورتی که ورودی سال ۹۹ باشند، از ساعت ۱۰ صبح ۷ تا ۸ فروردین ۱۴۰۱ و در صورتی که ورودی سال ۱۴۰۰ باشند، در ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام فرصت دارند.

در اطلاعیه اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران تاکید شده است: دانشجویانی که دوره واکسیناسیون خود را کامل نکرده باشند (حداقل ۲ دُز)، به استناد شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به منظور جلوگیری از شیوع همه‌گیری ویروس کرونا امکان ثبت‌نام در خوابگاه‌ها را نخواهند داشت.

همچنین ثبت‌نام خوابگاه صرفاً برای دانشجویانی که حضور دائم و منظم خواهند داشت، مجاز است و دانشجویانی که اقدام به تمدید و یا ثبت‌نام اتاق می‌کنند، ولی به هر دلیلی از خوابگاه استفاده نکرده و یا به ندرت استفاده می‌کنند (برای انجام امور پایان‌نامه، کمک به هم‌اتاقی‌ها، فرصت مطالعاتی و غیره)، تخلف محسوب شده و امکان اسکان خوابگاه در ترم‌های بعد را نخواهند داشت.

بر اساس تمهیدات معاونت دانشجویی دانشگاه تهران، دانشجویان متقاضی استفاده محدود از خوابگاه (یک شب در هفته)، می‌توانند به صورت رایگان با مراجعه به پذیرش، از شرایط میهمان شدن یا اسکان در مهمانسرا استفاده کنند.

بر اساس این اطلاعیه، در پایان اتمام ثبت‌نام و در صورت وجود ظرفیت مازاد، در خصوص دانشجویان سنواتی برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی خواهد شد. به دانشجویان سنواتی تنها در صورت اضافه ماندن ظرفیت دانشجویان مجاز، خوابگاه تعلق خواهد گرفت که این موضوع ۱۵ روز پس از اتمام اسکان سایر دانشجویان مشخص می‌شود.

بر طبق اعلام اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، به علت صف طولانی خوابگاه متاهلی، امکان پذیرش درخواست جدید وجود ندارد. همچنین به دانشجویان پردیس‌های اقماری (کیش، البرز، ارس، فارابی، کرج، ابوریحان، فومن و چوکا) خوابگاه در تهران تعلق نمی‌گیرد.

منبع: الف

کلیدواژه: سامانه خوابگاهی دانشگاه تهران فروردین ۱۴۰۱ دکتری تخصصی ثبت نام ۹۷ و ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان تهران؛ ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: درمسیر تحول و تعالی و با اجرای برنامه‌های عملیاتی در دادگستری استان تهران ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان کاهش ۲۴ درصدی داشته است.

نیکوکار تصریح کرد: با پیگیری‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در جهت برگزاری شورای اجتماعی پیشگیری شهرستان‌ها، شهرستان بهارستان با اجرایی کردن مصوبات جلسات برگزار شده موفق به کاهش ورودی پرونده‌های طلاق توافقی به میزان بیش از ۲۴ درصد شده است.

وی افزود: اقدامات دادگستری بهارستان در راستای اهداف پیشگیرانه، موجب کاهش ورودی پرونده در ۷ اتهام از ۱۰ اتهام اول آن و همچنین تقلیل ورودی پرونده در ۵ حوزه تصرف عدوانی، طلاق توافقی، حوزه مواد مخدر، ایراد صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی و سرقت مستوجب تعزیر شده است.

نیکوکار گفت: سازگاری میان زوجین نیازمند کسب مهارت‌های لازم به وسیله آموزش است تا با کمک آن بتوان یک زندگی با کیفیت مطلوب را تجربه کرد؛ زیرا خوب زندگی کردن یک مهارت اکتسابی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تاکید کرد: طلاق تنها راه حل برای پایان دادن به اختلافات نیست و این اصل باید تا حد ممکن به شکل کم و محدود مورد استفاده قرار گیرد و تا جایی که امکان دارد به‌عنوان آخرین گزینه مطرح شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان