Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@14:18:19 GMT

توقیف ۷۲ ساعته خودرو‌های متخلف

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۳۲۴۵

توقیف ۷۲ ساعته خودرو‌های متخلف

به گزارش تابناک، به گفته سرهنگ کهزادی ،در صورت تخلف رانندگان علاوه بر اعمال قانون به میزان ۷۲ ساعت وسیله نقلیه آنان توقیف خواهد شد.

سرهنگ کهزادی به آمادگی کامل پلیس در جاده‌ها در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: تیم‌های گشت خودرویی و ۱۵ خودروی پلیس نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان ایلام در ایام نوروز مشغول گشت زنی هستند و ۲۵ دوربین ثابت و ۲۰ دوربین سیار تخلف‌های راهنمایی و رانندگی را ثبت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه ایلام از ۲۲ نقطه حادثه خیز در خبرداد و گفت: در برخی از محور‌ها تردد دو طرفه است و به صورت گاردریل و نیوجرسی جدا سازی نشده است که متاسفانه یشتر تصادفات رخ به رخ صورت میگیرد

او با اشاره به دو فقره تصادف منجر به فوت در استان در ایام نوروز گفت: تصادف در محور شباب _حمیل بین دو دستگاه اتوبوس و پژو که متاسفانه دو نفر فوت کردند و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند و همچنین در تصادف محور ایلام _ تونل راه کربلا بین دو دستگاه سواری پژو با پراید نیز که به صورت رخ به رخ اتفاق افتاد ۲ نفر مصدوم شدند.

او از افزایش ۳۰ درصدی تردد نوروزی در محور‌های استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: پارسال در این مدت ۱۰۲ هزار تردد ثبت شد که این میزان از ۲۵ اسفند تا امروز ۱۳۷ هزار تردد برآورد شده است.

رئیس پلیس راه ایلام در ادامه به رانندگان توصیه کرد: اگر قصد سفر نوروزی دارند به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند و از سبقت و سرعت غیر مجاز پرهیز کنند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری پلیس راه ایلام جریمه رانندگی پلیس راهور مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج -چالوس مسدود شد

 

به گزارش تابناک، علی زندی فر گفت: به علت ادامه عملیات نصب توری بر روی سنگ، محور کرج چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.
زندی فر بیان کرد: بر همین اساس تردد از ابتدای میدان امیرکبیر تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.


مدیر کل راهداری البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال