Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- الکسی ناوالنی، منتقد کرملین روز سه‌شنبه به جرم کلاهبرداری در پرونده‌ای که می‌تواند تا 13 سال زندان برای او به همراه داشته باشد، مجرم شناخته شد.

ناوالنی در حال گذراندن دو سال و نیم حبس برای یک کلاهبرداری دیگر است.

او می گوید که هر دو مورد برای ساکت کردن او طراحی شده است.

قاضی مارگاریتا کوتووا، به گفته یک خبرنگار خبرگزاری فرانسه که در دادگاه حاضر بود، گفت: «ناوالنی مرتکب کلاهبرداری، سرقت اموال از دیگران توسط یک گروه سازمان یافته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرائت حکم تا زمان اعلام حکم می تواند چندین ساعت طول بکشد. دادستانی به اتهام "کلاهبرداری" و "توهین" به یک قاضی درخواست  13 سال زندان کرده است.

ناوالنی که به دلیل تحقیقات تندش درباره فساد و سبک زندگی نخبگان روسی مشهور است، از یک مسمومیت جدی در سال 2020 جان سالم به در برد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را مسئول آن می‌داند. او در اوایل سال 2021، پس از بازگشت به مسکو در آلمان دستگیر شد.

بازرسان او را به اختلاس میلیون‌ها روبل کمک مالی به سازمان‌های ضدفساد خود و «توهین به دادگاه» در یکی از جلسات قبلی‌اش متهم کرده اند.

صداهای منتقد دیگری از جمله سازمان های غیردولتی و رسانه های مستقل در ماه های اخیر مورد هدف مسکو قرار گرفته اند.

روز دوشنبه، رسانه های مجازی مثل اینستاگرام و فیس بوک پس از اینکه شرکت مادر آنها متا به عنوان "سازمان افراطی" توسط دادگاه مسکو اعلام شد، ممنوع شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ناوالنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد!