Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:32:14 GMT

پلمب ۴۸ واحد دارای تخلفات بهداشتی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۳۳۴۴

پلمب ۴۸ واحد دارای تخلفات بهداشتی در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، دریکوند امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای طرح برنامه سلامت نوروزی از ۲۵ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی بازرسی شده پنج هزار و ۱۷ مورد بوده است.

وی تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی دارای تخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضائی را ۱۱۷ مورد اعلام کرد و گفت: تعداد کل مراکز تهیه و توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی دارای تخلف بهداشتی، پلمب شده نیز ۴۸ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: مقدار کل مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته، کشف، جمع آوری و معدوم شده در استان نیز سه هزار و ۶۱۸ کیلو گرم بوده است.

دریکوند، تعداد کل موارد سنجش عوامل محیطی با استفاده از تجهیزات پرتابل در اختیار بازرسین بهداشت محیط را دو هزار و ۹۴۹ مورد عنوان کرد و گفت: تعداد کل بازرسی از مراکز و اماکن عمومی در قالب گشت مشترک با سایر ادارات و سازمان‌های درگیر در اجرای برنامه ۵۹۷ مورد بوده است.

وی بیان داشت: تعداد کل موارد کلرسنجی آب آشامیدنی سه هزار و ۱۶۵ مورد، تعداد کل موارد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی ۱۷۵ مورد و تعداد موارد رسیدگی به شکایات بهداشتی مردمی نیز ۵۸ مورد بوده است.

کد خبر 5451929

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان پلمب واحد صنفی تخلفات بهداشتی بوشهر نوروز ویروس کرونا کرمانشاه نوروز 1401 مسافران نوروزی نیمه شعبان عید نوروز بارش برف آمار کرونا اردوهای راهیان نور گردشگری خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی مورد بوده اماکن عمومی مواد غذایی تعداد کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار