Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن بیگدلی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان؛ ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: امیدوارم سال جدیدی که آغاز شده است سال پیروزی، عزت و سربلندی برای ملت ایران باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان«تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» تصریح کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری در راستای مباحث اقتصادی، تولید و اشتغال هدایت و راهبری می‌کند و دلیل این نامگذاری کاملا مشخص و عیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بحث امنیت و دستاوردهای نظامی همه مستکبران جهان در برابر قدرت نظام جمهوری اسلامی تسلیم هستند، گفت: در بحث مسایل سیاسی کشور، استقلال و تصمیم‌گیری مردم کاملا مشخص است، چرا که هر آنچه تا به امروز مردم در مسایل سیاسی تصمیم گرفته‌اند و خواهند گرفت در کشور اعمال شده و می‌شود و این نشان دهنده استقلال دمکراسی و واقعیت مردم سالاری در کشور است.

بیگدلی با اشاره به مسایل فرهنگی در کشور گفت: به برکت خون شهدا توانسته‌ایم از گردنه‌های سخت در حوزه فرهنگی با قدرت عبور کنیم و این حرکت باید با قدرت و قوت ادامه داشته باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در مسایل اقتصادی آسیب‌پذیری‌هایی داشتیم و داریم عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب با راهبری‌های خود روزنه‌ها را بر روی دشمن بسته و نظام و انقلاب را بیمه و آسیب‌ها را به صفر رسانده است.

وی با اشاره به اینکه ضربه‌های دشمنان در قالب تحریم و فشارهای اقتصادی است، خاطر نشان کرد:  لازمه عبور از فشارهای اقتصادی این است که کشور باید به استقلال کامل برسد و استقلال کامل هم با تولید و حمایت محقق خواهد شد.

بیگدلی با بیان اینکه در بحث دانش بنیان راه‌های میانبری را می‌توان برای رسیدن به هدف اصلی طی کرد، افزود: این راه‌های میانبر چه در بعد اقتصادی و چه در بعد زیر بنایی کشور و چه در بعد‌های دیگر با تفکر و تکیه بر دانش بنیان‌ها و نوآوری‌های چشم‌گیر بهره‌وری را بالا و تولید را بیش از پیش رونق بخشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بالا بردن بهره وری در حوزه تولید و دانش بنیان‌ها که  نتیجه آن اشتغال آفرینی است، گفت: وقتی که اشتغال ایجاد شود، جوانان  موقعیت‌های شغلی را تجربه کرده و صنعت و بازار هم به یک ثبات و آرامش خواهد رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث لوازم خانگی مشکلات عدیده‌ای داشتیم اما وقتی اشتغال و حمایت صورت گرفت تولید در این حوزه به معنای واقعی کلمه اتفاق افتاد، تصریح کرد: امروز در تولیدات لوازم خانگی هم پای کشورهای بزرگ تولیدات داریم.

بیگدلی با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد شعار سال گفت: باید تولیدکنندگان به سمت دانش بنیان حرکت کنند که خروجی آن اشتغال‌آفرین باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: اگر به این منوال اشتغالزایی در کشور ایجاد شود نه تنها دشمنان فکر تعرض به کشور را نخواهند داشت بلکه دست یاری به سوی ما دراز خواهند کرد همان طور که در واکسن این اتفاق افتاد.

 وی خاطر نشان کرد: برای تحقق شعار سال و رسیدن به درآمد پایدار یک همت جمعی را می‌طلبد که امیدواریم دانشگاهیان، بازاریان و مسؤولین برای دست‌یابی به این مهم تلاش مضاعفی را داشته باشند.

انتهای پیام/ ۷۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: شعار سال 1401 اشتغالزایی استان زنجان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است

ایسنا/زنجان نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اعتقاد به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش، راه گمراهی را در پیش گرفتند، گفت: این افراد مبانی دین را که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است، انکار می‌کنند که باید متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جعفری امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در همایش حکمت مطهر که به‌مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سایه دانش عمیق، انسان سعادت آخرت را نصیب خود می‌کند و افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبودند و به حداقل آگاهی بسنده کنند، خیر زیادی ندارند.

وی بیان کرد: با بررسی احادیث می‌توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد، پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید مطهری الگوی جامعه بود و افکار و عقایدش روشنگر راه تمام رهجویان است، افزود: خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چون در این راه، بینش عمیقی پیدا و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز بود
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد