Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@14:08:31 GMT

۱۱ مصدوم حوادث رانندگی در نخستین روز سال

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۳۳۷۷۷

۱۱ مصدوم حوادث رانندگی در نخستین روز سال

به گزارش تابناک، ذکریا اشکپور در جمع خبرنگاران مهمترین اقدامات اورژانس مازندران در حوادث ویژه در نخستین روز از سال ۱۴۰۱ را اینگونه تشریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر مصدومان رانندگی، ۶ نفر نیز دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شدند که خدمات پیش بیمارستانی دریافت کردند.

اشکپور درباره مسمومان با گاز co افزود: ۲ نفر در محمودآباد به بیمارستان شهدا انتقال یافتند و ۲ نفر نیز در بابلسر به بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صبح امروز ۲ فروردین ۱۴۰۱، در امامزاده عبدالله آمل ۲ نفر با مسمومیت گاز مونوکسید کربن به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال یافتند.

وی درباره حوادث جاده ای خاطرنشان کرد: طی واژگونی یک دستگاه خودروی ال۹۰ درمحور هراز و یک دستگاه خودروی پژو پارس در منطقه رفیع آباد آمل، ۱۱ نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا شد و باقی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری اشکپور خودروی ال۹۰ بیمارستان شهدا مذاکرات وین نوروز 1401 آیت الله ری شهری قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۳۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز گفت: به دنبال تماس مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در مسیر جاده سقز_ دیواندره نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد عزیز اویسی گفت:  در این حادثه اقدامات درمانی اولیه برای ۱۴ مجروح این سانحه انجام گرفت و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مینی بوس مذکور از مبدا شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت